Výber influencera je prvý a najdôležitejší krok pri každej úspešneinfluencerskej kampani 👣 

Hoci Google vám ponúkne množstvo článkov plných zaujímavých rád, výber ide často nad rámec jednoduchých metrík ako sú followeri a interakcie. Do výberu sa vám potom môžu dostať persóny, ktoré síce budú mať dobré čísla, ale pre vašu značku nemusia byť vhodné. 🙅

V najnovšej epizóde podcastovej série INFLUENCER MARKETING OD A PO Z prinášame podnetný rozhovor s Tomášom Vépim 🎙️ ktorý tvrdí, že dnes už na počte followerov až tak nezáleží a často sú omnoho dôležitejšie iné faktory. Tomáš sa venuje komunikácii aj psychológii, a evanjelizuje dôležitosť reči tela v bežnom i pracovnom živote. 

DOZVIETE SA:

  • Dá sa na diaľku, bez toho, aby si sedel s človekom zoči voči, vyčítať z reči tela, aký je?

  • Aké sú pozitívne a negatívne značky pri reči tela?

  • Pri firmách býva Influencerom je aj samotný CEO firmy – čo by si mal uvedomiť pri komunikácii? 

  • Na čo si dať pozor pri prezentácii značky na webe a komunikácii na sociálnych sieťach?

  • Ako využiť kolegov na propagáciu firiem a značiek tak, aby toto promo prinieslo značke osoh?

  • Aj zamestnanci firiem môžu byť influencermi – ako zo svojich kolegov spraviť tvorcov obsahu, ktorí budú vedieť promovať firmu, v ktorej pôsobí? Ako zabezpečiť, aby táto propagácia priniesla značke osoh?

    🎤 Podcast moderuje Jana Malaga, špecialistka na influencer & content marketing, zakladateľka projektu BLOGER ROKA a v súčasnosti CEO agentúry Contedy. 

    🎧 Celú epizódu nájdete aj na SPOTIFY: https://open.spotify.com/episode/366VwSZJa7kGBYr0MiDiwb

    💡 A pokiaľ sa o influencer marketingu chcete dozvedieť viac, určite nezabudnite sledovať naše sociálne siete:

    https://www.facebook.com/contedysk

    https://www.instagram.com/contedysk

    https://www.linkedin.com/company/contedy

    Alebo si prečítajte užitočné články na Contedy blogu 👉 https://contedy.sk/blog/