Janku a Katku označil ChatGTP za odborníčky na influencer marketing na Slovensku. V tejto epizóde spoločne pomudrovali a podelili sa o svoje know-how z praxe. 🤓 Pretože ako vraví Janka: ,, … nech sa iní poučia z našich chýb a nie vlastných’’.
Katka Bizubová sa dlhodobo venuje (influencer) marketingu a počas svojej kariéry už prešla viacerými pozíciami v známych slovenských marketingových agentúrach. Aktuálne pôsobí ako Managing Director v agentúre Socialists.
Dnes už influenceri plnia úlohu samostatného mediatypu v rámci mediálnej stratégie značiek. 📺 Prax však ukazuje, že influencer marketing má svoje muchy, ktoré agentúry a značky pracujúce s ním ešte potrebujú vychytať. 🕸️
Na ktoré kritické body spolupráce s influencermi si treba dať pozor? 🚩 Povieme si v najnovšej časti podcastu Influencer marketing od a po zet.
V EPIZÓDE S KATKOU ZAZNIE :
-
Influencer marketing pred 5 rokmi a teraz – ako sa menil a vyvíjal?
-
Aké sú aktuálne trendy influencer marketingu a jeho potenciál v najbližšom období?
-
V čom spočíva prínos Kódexu influencer marketingu pre spolupráce s influencermi?
-
Na čo sa v agentúre Socialists pozerajú pri výbere influencerov?
-
Obsah vs dosah – čo dnes zvyšuje a naopak znižuje dosah?
-
Ako je na tom influencer marketing u nás v porovnaní so zahraničím?