Rozhovory s top ľuďmi slovenského biznisu a marketingu napratané do 20 minút. Do agentúry Hype si voláme profesionálov a influencerov z business a marketingového prostredia, aby nám odovzdali cenné know-how. Dozviete sa insighty z ich práce, pikošky zo života, ale aj tipy a triky, ktoré môžete použiť pre svoj biznis.
Kategórie: Biznis Správy Obchodné správy
Tento podcast vychádza od 1. 1. 1970
Priemerná dĺžka epizódy je 18 minút
Epizódy
Ľuboš Fellner, BUBO: BUBO nie je cestovná kancelária, BUBO je trendsetter cestovného ruchu
Rozhovor so zakladateľom BUBO, Ľubošom Fellnerom, s ktorým sa rozpráva Marek Didák z digitálnej agentúry Hype. Show Insight vám prináša…
Rozhovor so zakladateľom BUBO, Ľubošom Fellnerom, s ktorým sa rozpráva Marek Didák z digitálnej agentúry Hype. Show Insight vám prináša…
Michal Král, Pricemania: Horšie ako zlé rozhodnutie, je žiadne rozhodnutie
Do posledného dielu podcastu Insight v pôvodnej forme sme si zavolali mimoriadne zaujímavého človeka, Michala Krála, zakladateľa internetového porovnávača tovarov Pricemania. Michal…
Do posledného dielu podcastu Insight v pôvodnej forme sme si zavolali mimoriadne zaujímavého človeka, Michala Krála, zakladateľa internetového porovnávača tovarov Pricemania. Michal…
Kamil Aujeský, Bloger roka: Jednou z najväčších chýb marketérov je ego
Do najnovšieho Insightu prijal pozvanie bloger roka 2015 Kamil Aujeský. Kamil má na starosti online reklamu pre Orange, skúsenosti z…
Do najnovšieho Insightu prijal pozvanie bloger roka 2015 Kamil Aujeský. Kamil má na starosti online reklamu pre Orange, skúsenosti z…
Matej Varga, Subway: Rebranding Subway odhadujeme na 550 miliónov USD
Dnes sme si do Insight “horúceho kresla” zavolali Mateja Vargu, country directora spoločnosti Subway pre slovenský a chorvátsky trh. Maťo…
Dnes sme si do Insight “horúceho kresla” zavolali Mateja Vargu, country directora spoločnosti Subway pre slovenský a chorvátsky trh. Maťo…
Dominik Sumbal, Estévéčka: Budúcnosť gastro biznisu je v malých prevádzkach
V najnovšej časti Insightu sa rozprávame so spolumajiteľom bratislavskej reštaurácie Estévéčka Dominikom Sumbalom. Estévéčka sa v priebehu niekoľkých rokov prepracovala…
V najnovšej časti Insightu sa rozprávame so spolumajiteľom bratislavskej reštaurácie Estévéčka Dominikom Sumbalom. Estévéčka sa v priebehu niekoľkých rokov prepracovala…
Veronika Pizano, .týždeň: Médiá by mali uvažovať, aký vplyv majú na spoločnosť
Veľmi sa tešíme, že do tretej časti marketingového podcastu Insight prijala pozvanie Veronika Pizano. Aj keby ste ju nepoznali, je…
Veľmi sa tešíme, že do tretej časti marketingového podcastu Insight prijala pozvanie Veronika Pizano. Aj keby ste ju nepoznali, je…
Gábor Boros, Head of Refresher: O hejte a hejteroch
V druhom diele marketingového podcastu Insight sa rozprávame s Gabom Borosom, zakladateľom lifestylového portálu Refresher. Z pôvodne maturitnej práce je dnes najznámejší…
V druhom diele marketingového podcastu Insight sa rozprávame s Gabom Borosom, zakladateľom lifestylového portálu Refresher. Z pôvodne maturitnej práce je dnes najznámejší…
Martina Stankovičová, Asseco Solutions: Pohľad marketingového riaditeľa
V prvom diele marketingového podcastu Insight sa rozprávame s Martinou Stankovičovou, Head of Marketing Asseco Solutions Slovensko. Martina má bohatú…
V prvom diele marketingového podcastu Insight sa rozprávame s Martinou Stankovičovou, Head of Marketing Asseco Solutions Slovensko. Martina má bohatú…
Insight – business & marketing show - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Digitálna agentúra Hype. Rozhovory s top ľuďmi slovenského biznisu a marketingu napratané do 20 minút. Do agentúry Hype si voláme profesionálov a influencerov z business a marketingového prostredia, aby nám odovzdali cenné know-how. Dozviete sa insighty z ich práce, pikošky zo života, ale aj tipy a triky, ktoré môžete použiť pre svoj biznis.
Insight – business & marketing show je zaradený do kategórie Biznis, Správy, Obchodné správy.
Insight – business & marketing show je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Espresso on Air, Index, Inteligentné Investovanie, Podnicast s Peťom Chodelkom.