Martin Heržo, morálny, pohotový. Rodák z Bratislavy s pevnou vôľou. Absolvent Slovenskej Technickej Univerzity. Kariéru naštartoval v MAG media, kde prešiel rôznymi pozíciami. Od roku 2007 pôsobí ako obchodný riaditeľ televízie JOJ. Popri zamestnaní absolvoval 600 hodinový výcvik pracovnej psychológie, ukončený „titulom“ CBC – cerfitikovaný biznis kouč. Okrem svojej práce a koučingu sa v rámci voľného času venuje aj bicyklovaniu.

V podcaste sa dozviete: o jeho rolách v živote / o ochrnutí a návrate do života / ako sa dá obchodovať už na strednej škole / aké životné udalosti vníma ako začiatok kariéry / ako vníma zlyhania a ponaučenia / o štarte kariéry a začiatkoch v televízii / ako vznikol názov TV JOJ / ako sa vyvíja televízny trh na Slovensku / ako sa tvorí programová štruktúra televízie / prečo si myslí, že nie sú televízia, ale obsahový producent / ako skladal svoj team a čo sa pýta na pohovoroch / čo si myslí o účasti politikov v TV reláciách / ako vníma budúcnosť televízie, jej úlohu a postavenie.