Petra Pukalovičová, otvorená, optimistická a tolerantná rodáčka z Bratislavy. Vyštudovala marketingovú komunikáciu na Univerzite Cyrila a Metoda v Trnave.  Už počas školy sa stala redaktorkou marketingového časopisu Stratégie. Pôsobila v mediálnej agentúre Starmedia a neskôr spoluzakladala a viedla online agentúru Digitask. Popri zamestnaní absolvovala 600 hodinový výcvik pracovnej psychológie ukončený „titulom“ CBC. Okrem reklamy a koučingu sa aktívne venuje aj behu.

V podcaste sa dozviete: o umení / o všestrannosti / o preklopení detských snov na realitu / čo ju nasmerovalo k reklame / ako sa dostala do redakcie magazínu Stratégie / čo ju inšpirovalo spoluorganizovať prvú online konferenciu na Slovensku / o prechode do mediálnej agentúry a založení digital oddelenia / o kreativite v online kampaniach v roku 2009 / ako zakladala digitálnu agentúru Digita.sk / o vystavaní teamu z ničoho na takmer 40 ľudí / ako skĺbiť programátorov a kreatívcov v jednom teame / o príjemných a úspešných kampaniach / ako prešla z kreatívnej oblasti do korporácie / o koučingu a riešení konfliktov / o príprave a stratégiách pri koučingu / akú spätnú väzbu jej dávajú deti / o behu a projekte Sheruns / ako vníma cestu vs. cieľ / aké knihy číta a kde nachádza inšpiráciu