Katka Gregová, trade marketing manažér zo spoločnosti Syráreň Bel Slovensko nám zodpovedala na spŕšku otázok o trade marketingu. Po vypočutí budete vedieť odpovede na nasledujúce otázky: Kto a kedy potrebuje trade marketing? Kto je to shopper a aký je rozdiel voči spotrebiteľovi? Čo je miesto predaja? Je miesto predaja aj v e-commerce a je potrebný trade marketing aj tam? Aké nástroje sa v trade marketingu využívajú? Ako na 4P v trade marketingu? Rozdieľ medzi brand a trade marketingom? A spolupráca brand marketing, trade marketing a obchodné oddelenie? Je rozdiel v prístupoch trade marketingu v rôznych odbytových kanáloch? Čo má byť prvé, komunikácia alebo distribúcia? Kde a ako umiestňovať produkty na regáloch? Čo to je, a aký je rozdiel medzi ATL a BTL, a kto ich riadí? Čo a ako vyhodnocovať? A veľa, veľa ďalšieho….
powered by