Michaela Muráriková a jej slová o ceste značky Donee The Label. Niečo pre budúcich, alebo začínajúcich malých podnikateľov, ktorý majú svoj sen. Niečo o mladej značke, ktorá vznikla na Slovensku. Niečo o tom, ako sa HR manažérka vynašla vo svete módy a priniesla niečo nové. Dozviete sa ako značka vznikla a akým vývojom prechádza. Čo je dôležité pri vzniku novej značky? Akú rolu v tom hrá príprava a stratégia? Ako jej stratégia pomohla a stále pomáha? Ako urobit tranzit z “vášho aktuálneho sveta” do “úplne nového sveta“? Čo to znamená mať cieľ “robí ma to šťastnou”? Čo je to konkurenčná analýza a prečo je potrebná? Ako vníma konkurenciu? Je príbeh značky dôležitý? Vnímajú ho zákazníci? Pomáha tvoriť positioning – teda vnímanie značky? Čo využíva v marketingu? Aké aktivity? Ako hodnotí využívanie mixu offlinu a onlinu? Je dôležitý osobný kontakt so zákazníkom? Ako funguje tím malej začínajúcej značky? Ako fungujú ciele a biznis model? Je transparentnosť a autentickosť pri malej značke dôležitá? Ako aj balenie buduje vzťah so zákazníkmi? A či sa oplatí byť pri budovaní značky disciplinovaný. Tešíme sa aj na vaše uši pri počúvaní našich podcastov 🙂