Eva Tiko Rajčáková, výkonná riaditeľka Rady pre reklamu, sa venuje problematike etickej samoregulácie reklamy a novým trendom v marketingovej komunikácii. V podcaste sa rozprávame o reklame z etického aspektu. V prvej časti rozhovoru sa na to pozeráme z praktického hľadiska – čo to znamená, čo v reklame nesmie byť, čomu sa vyhýbať a aké najčastejšie chyby robia zadávatelia reklám. V druhej časti sa rozprávame o procese kontroly reklám a ako to celé vôbec funguje.

V podcaste sa dozviete:

ako by mala vyzerať etická reklama kto vytvára Etický kódex prečo sa Etický kódex nevzťahuje na politickú reklamu aké základné etické pravidlá by mal každý jeden, kto tvorí reklamu, dodržať na čo sú spotrebitelia najviac citliví a či aj oni môžu posielať podnety na neetickú reklamu ako pristupovať k využívaniu superlatív ako najlepší, najlacnejší tak, aby to bolo etické ako vyzerá etická porovnávacia reklama kto preberá zodpovednosť za dodržiavanie kódexu ako prebieha posudzovanie reklamy či je, alebo nie je etická čo robiť v prípade, že si firma ktorá robí reklamu, nie je istá, či je eticky v poriadku, alebo nie

Eva nám na záver dáva radu v súvislosti s marketingom:

„Byť etickým je normálne. Etika by mala byť prirodzenou súčasťou reklamného bontónu.“