Róbert Sedlák je generálnym riaditeľom mediálneho domu Dobré médiá, v rámci ktorého sa zameriavajú na dobré správy. Pod ním vznikli portály Dobré média, To je nápad, či Dobré rádio. V podcaste sa rozprávame práve o tom, ako táto značka prišla na mediálny trh s novým insightom a dostaneme aj aj k ich marketingovému mixu, teda ako majú nastavený produkt, cenu, komunikáciu a distribúciu.
Róbert hovorí, že Dobré médiá je mediálny domček, ktorý sa snaží ľudí potešiť, inšpirovať, motivovať, nestresovať zbytočne, skrátka zlepšiť im deň. V rozhovore nám prezrádza, ako vôbec prišli na myšlienku siahnuť po dobrých správach.
„Ak už do toho investujeme peniaze, nikdy nie je zlé zainvestovať ešte o tých 5 až 10% viac a urobiť to poriadne. Sú veci, do ktorých treba investovať.“
Pandémia ich toho naučila veľa. Jednou z veci bolo uvedomenie si, že potrebujú svoje riziko diverzifikovať do viacerých zdrojov, produktov. Ako k tomu pristúpili, sa dozviete v rozhovore.
V rozhovore sa ďalej dozviete:
- aké typy pozitívnych správ hľadajú a kde ich hľadajú
- aké je ich poslanie
- ako pristúpili k pandemickej situácii
- či majú nejakú konkurenciu
- ako strategicky pristúpili k tvorbe portálu To je nápad
- ako majú definovanú stratégiu značky
- aké bolo ich ponaučenie s offline marketingom
Róbert nám na záver odkazuje v súvislosti s marketingom:
Marketing nie je jedna izolovaná činnosť, ale deje sa neustále. Treba byť užitočný pre iných a treba si sledovať ROI, teda návratnosť svojich investícií.