Róbert Sedlák je generálnym riaditeľom mediálneho domu Dobré médiá, v rámci ktorého sa zameriavajú na dobré správy. Pod ním vznikli portály Dobré média, To je nápad, či Dobré rádio. V podcaste sa rozprávame práve o tom, ako táto značka prišla na mediálny trh s novým insightom a dostaneme aj aj k ich marketingovému mixu, teda ako majú nastavený produkt, cenu, komunikáciu a distribúciu.

Róbert hovorí, že Dobré médiá je mediálny domček, ktorý sa snaží ľudí potešiť, inšpirovať, motivovať, nestresovať zbytočne, skrátka zlepšiť im deň. V rozhovore nám prezrádza, ako vôbec prišli na myšlienku siahnuť po dobrých správach.

„Ak už do toho investujeme peniaze, nikdy nie je zlé zainvestovať ešte o tých 5 až 10% viac a urobiť to poriadne. Sú veci, do ktorých treba investovať.“

Pandémia ich toho naučila veľa. Jednou z veci bolo uvedomenie si, že potrebujú svoje riziko diverzifikovať do viacerých zdrojov, produktov. Ako k tomu pristúpili, sa dozviete v rozhovore.

V rozhovore sa ďalej dozviete:

  • aké typy pozitívnych správ hľadajú a kde ich hľadajú
  • aké je ich poslanie
  • ako pristúpili k pandemickej situácii
  • či majú nejakú konkurenciu
  • ako strategicky pristúpili k tvorbe portálu To je nápad
  • ako majú definovanú stratégiu značky
  • aké bolo ich ponaučenie s offline marketingom

Róbert nám na záver odkazuje v súvislosti s marketingom:

Marketing nie je jedna izolovaná činnosť, ale deje sa neustále. Treba byť užitočný pre iných a treba si sledovať ROI, teda návratnosť svojich investícií.