Petra Ševčíková je šéfredaktorkou mesačníka Stratégie, ktorý je moderným evergreenom v marketingovom svete. Petra nám prezrádza informácie z jeho pozadia aj to, akou cestou si Stratégie počas svojho pôsobenia prešli. V druhej časti sa dostávame k tomu, ako sa vyvíja marketing z pohľadu šéfredaktorky marketingového magazínu.
V podcaste sa dozviete:
pozadie marketingovej stratégie magazínu Stratégie či sú ich redaktori zároveň aj marketérmi čo je zdrojom úspechu ich značky ako ich ovplyvnil rozmach onlinu čo môžu urobiť ľudia pre to, aby sa dostali do tlačenej verzii magazínu ako pristupujú k bulvárnosti a komerčnosti ako sa vyvíja marketing a ako ho ovplyvnila pandémiaZačiatkom 90. rokov sa trh kultivoval, a to sa týkalo aj marketingovej komunikácie. Vznikla tak potreba priniesť informácie, ktoré budú obohacovať túto oblasť. Túto príležitosť využili Stratégie. Postupne však museli prejsť vývojovými zmenami. O nich nám rozpráva Petra v podcaste a prezrádza, ako sa museli špecializovať.
Petra hovorí, že Stratégie nemajú primeranú konkurenciu, pretože je to jediný magazín, ktorý komplexne mapuje marketingovú komunikáciu. Aj preto sú Stratégie pre 87% marketérov najrelevantnejším biznisovým médiom. Petra nám prezrádza, kto každý je ich cieľovou skupinou, nejde totiž iba o marketérov.
V druhej časti sa rozprávame o vývoji marketingu. Petra sumarizuje, že tak, ako sa vyvíjajú spotrebitelia, tak sa vyvíja aj komunikácia značiek. Čo je tým najväčším poháňačom, že značky musia komunikovať inak, sa dozvedáme v rozhovore.
Petra nám na záver odkazuje v súvislosti s marketingom:
„Mám rada komunikáciu, ktorá je dlhodobá, kontinuálna, má zmysel a nepodlieha trendom, len preto, lebo je niečo moderné. Vnímam stratégiu, ktorá je za značkou. Práve tá bude v budúcnosti najdôležitejšia v kombinácií so zdravým sedliackym rozumom.“