viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Andrej Csino pracuje v reklame už takmer 20 rokov a od roku 2010 pôsobí ako creative & strategy director v agentúre Core4 Advertising. Andrej nám poodhaľuje oblasť kreativity a prezrádza, ako to funguje vo veľkých značkách. V rozhovore nám odpovie aj na to, či je pravda to, čo sa traduje – že s kreativitou sa človek musí narodiť.

V rozhovore sa dozviete:

  • čo je to pre Andreja kreativita
  • či sa dá kreativita naučiť
  • ako prebieha proces kreatívy v agentúre a aká je tam úloha kreatívca a stratéga
  • ako prichádza Andrej na nápady
  • či má kreativita v reklame nejaké pravidla, ktorých sa je potrebné držať
  • aký je recept na úspech dobrej kreatívy

Andrej hovorí, že ľudia si často o sebe myslia, že nie sú kreatívni. Hovorí o tom ako o sebapodceňovaní. Ďalej dodáva, že kreatívnu prácu v marketingu nie je vždy ideálna pre ich tvorivosť. To, či naozaj každý môže robiť kreatívca a prečo nie je vždy ideálna pre tvorivosť, sa dozvedáme v rozhovore.

„To, že dnes majú mladí k dispozícii mobily, v ničom tú cestu neuľahčuje. Pokiaľ nemáte naučenú teóriu, metódy ako s vecami pracovať, tak online je len nástroj, s ktorým neviete pracovať.“

Kreatívna práca má to totiž tiež svoje pravidlá, svoju teóriu a každá idea musí mať skúšku správnosti.

Čo nám odkazuje na záver:

Ľudia, ktorí majú vlastné firmy, by si mali uvedomiť, že treba investovať do kvalitných ľudí, lebo sa im to vráti. Ľudia, ktorí robia marketing, by si mali nájsť agentúru, s ktorou sa im hlavne bude robiť dobre. V spokojnej a dobrej spolupráci vznikajú väčšinu dobré veci. Kreatívcom a ľuďom z agentúr odporúča, že sa majú snažiť nepadnúť príliš hlboko do roboty a uvedomiť si, že kreativita a marketing sa dá aplikovať v živote v rôznych oblastiach.