viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Stano Merc sa B2B biznisu venuje od roku 2012. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pomáha B2B spoločnostiam generovať potenciálnych zákazníkov pomocou stratégií, obchodu a marketingu. V podcaste sa rozprávame o tom, ako dosiahnuť, aby obchod a marketing efektívne spolupracovali. Dostaneme sa aj k tomu, ako pristúpiť k tvorbe kvalitného obsahu v B2B segmente.
V rozhovore sa dozviete:
- aké je prepojenie medzi obchodom a marketingom a ako sa navzájom ovplyvňujú
- či je skôr obchod, alebo marketing
- aké ďalšie nástroje okrem LinkedIn vieme v B2B využívať
- čo sú to outreach aktivity
- ako si pomôcť v situácii, keď klientovi voláte ako 20. obchodník s rovnakou ponukou v jeden týždeň
- ako vieme zistiť klientove problémy, na ktoré máme komunikovať
- čo je to LinkedIn automatizácia a ako nám vie pomôcť
Často sa stáva, že majiteľ je zahľadený do svojho produktu, no trh to vníma trochu inak. Stano nám v rozhovore radí, ako sa na to pozrieť z pohľadu obchodu, aby nedošlo k tomu, že majiteľ dostane od trhu facku.
„Marketing má svoju rolu v celkovom obchodnom lieviku a pracuje na niektorých fázach obchodného procesu.“
Čo nám Stano odkazuje na záver v súvislosti s marketingom?
B2B marketing násobí to, čo funguje v obchode. Keď násobíme 0, dostaneme 0. Treba si odkrútiť obchodné stretnutia, aby sme zistili, čo funguje v obchode, a potom by sme mali spolupracovať s marketingom. Keď budeme komunikovať tak, že im vieme pomôcť vyriešiť ich problém, potom vieme uspieť.