Lucia Gregorová na tému mimovládne organizácie, tzv neziskový, alebo tretí sektor. Rozprávali sme sa o formách tzv. neziskoviek, ktoré existujú a o tom, čo je ich cieľ a účel, kedže sa nezakladajú s cieľom generovať zisk. Pozreli sme sa na legislatívu a špecifiká tretieho sektora. Rozobrali sme, čo je kľúčové pri ich zakladaní, fungovaní a hlavne ako na marketing. Hľadali sme v marketingu rozdiel voči ziskovému sektoru a riešili, aké komunikačné nástroje a kanály sa dajú využiť, a čo najviac funguje. A kedže sme v neziskovom sektore, tak sme riešili aj otázku, ako a z čoho marketing financovať, kde hladať granty, projekty a zdroje a niečo aj o fundrisingu a crowfundingu. Ak aj aktuálne v tretom sektore nepôsobíte a ani nezvažujete žiadne občianské, či iné združenie zakladať, je tento podcast príjemným obohatením o informácie, ktoré sa môžu zísť aj pri klasikom podnikaní.