viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Ján Gordulič priniesol na Slovensko stand-up commedy show pod názvom Silné reči. V podcaste ho spovedáme o tom, ako to prebiehalo a ako sa mu zo Silných rečí podarilo vybudovať tak silný brand.
V podcaste sa dozviete:
- aký humor majú radi Slováci a čo je pre Slovákov cez čiarku
- či je humor v rôznych krajinách rozdielny
- aké hranice v humore má stand-up a či vôbec nejaké hranice sú
- ako Ján priniesol na Slovensko tento nový koncept
- ako riešia svoj marketing a budovanie značky
- či sú vystúpenia ťahané silou značky, alebo konkrétnymi komikmi
- či sú vystúpenia 100% pripravené, alebo je tam priestor aj na improvizáciu
Začiatky Silných rečí siahajú ešte do roku 2008, kedy si Ján povedal, že na Slovensku vyskúša robiť stand-up. Začiatky však bývajú ťažké a inak to nebolo ani v ich prípade. Prvé vystúpenia boli podľa Jána hrozné. Ľudia sa chceli smiať, ale nebolo na čom. Postupne to však sprofesionalizovali a začali si budovať svoju značku.
„Keby mi niekto povedal, že mám dávať 2000€ mesačne na marketing, tak mu poviem, že určite nie. Zistil som však, že to bohužiaľ toľko stojí. Je to vec, ktorej sa nevyhneme a musíme to robiť.“
Silné reči sa dostali dokonca aj na televízne obrazovky, kde natočili 26 dielov. Aký zmysel mala pre Jána účasť v televízií a ako to vidí s odstupom času, nám prezrádza v rozhovore.
Ján nám odkazuje, aby sme boli vo všetkom vrátane komunikácie úprimní, pretože veľa značiek to nerobí. Nemáme sa na nič hrať, pretože sa na to príde.