viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Jaroslav Vojtechovský je vysokoškolský učiteľ na Fakulte Manažmentu UK. Založil Digital Marketing Club so zámerom pripravovať študentov na prax v oblasti online marketingu. Neskôr vznikla Digitálna Univerzita, ktorá spraví aj z úplného začiatočníka experta na digitálny marketing. V podcaste sa rozprávame o vzdelávaní, s ktorým je prepojená práve Digitálna Univerzita. Aj keď je témou vzdelávanie, pri počúvaní sa zaručene nudiť nebudete. Vypočujte si podcast a dozviete sa, ako sa Jarovi podarilo z Digitálnej Univerzity vybudovať silnú značku.
V podcaste sa dozviete:
- prečo sa rozhodol založiť Digitálnu Univerzitu
- ako pristupujú k teoretickej a praktickej výučbe
- čo pomohlo k tomu, aby Digitálna Univerzita nadobudla na hodnote z pohľadu značky
- či je ešte nejaká nadstavba nad štúdiom Digitálnej Univerzity
- aký prvý krok by mali urobiť všetci, ktorí začínajú s marketingom
- čo bolo zámerom na založenie klubu Digital Marketing Club a aký prínos má pre študentov
- čo by urobil inak pri riadení značky Digitálna Univerzita
Jaro hovorí, že často vidí u začínajúcich, malých podnikateľov alebo u junior marketérov to, že si spravia e-shop, spustia si bannery a nad budovaním značky vôbec nerozmýšľajú. Potom narazia na to, že pokiaľ nemajú banner spustený, tak nákupy nejdú. Avšak túto problematiku si neuvedomuje človek, ktorý v tomto obore nie je doma. Je to téma, ktorá je podľa Jara veľmi dôležitá. V digitále je obrovská konkurencia a bez budovania brandu to nejde.
Na to, aby sme sa dopracovali k tomu, aby sme veci robili správne, je dôležité sa vzdelávať. Aj sám Jaro hovorí: „vzdelávanie by mala byť neustála súčasť života.“ Práve preto prišli na náš trh s kurzom Digitálna Univerzita, ktorá prináša komplexné a praktické vzdelanie v online marketingu. Za 5-ročné fungovanie si stihli vybudovať silnú pozíciu. Jaro dodáva, že prostredníctvom nej sa snažia pomáhať ľuďom, ktorí sa chcú v digitále rozvíjať, napĺňať ich ciele a vízie. Práve preto doslova študenta nútia, aby si po každej prednáške spravil domácu úlohu a pochopil všetkému.
Digitálna Univerzita ponúka komplexné vzdelanie. Avšak jeden človek nedokáže byť špecialistom na každú oblasť. Ako to vníma Jaro v nadväznosti na komplexnosť kurzu, nám prezrádza v rozhovore.
Čo nám odporúča na záver?
„Ľuďom, ktorí začínajú s marketingom, by som odporúčal, aby sa nebáli. Veľká časť našej práce pri nábore začiatočníkov, juniorov do vzdelávania v marketingu je uisťovanie, že sa nemajú báť a zvládnu to. Digitál je síce komplexný a sú tu aj technické veci, avšak nie každý bude programovať vo WordPresse a pracovať s dátami. Marketing ponúka pestré spektrum aktivít, preto je možné si v ňom nájsť to, čo vás bude baviť a v čom budete dobrý.
Pokiaľ máte niečo, v čom chcete byť dobrý, niečo dosiahnuť, alebo máte v niečom problémy, nájdite si mentora a poraďte sa. Keď ideme na internet, je tam toho kvantum a človek e stratený. Práve preto sa potrebuje mentorovať.“