viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Dajana Rodriguez je úspešná slovenská značka, ktorej inšpiráciou sú slovenské tradície. Špecializujú sa na dizajn, navrhovanie, výrobu a predaj dámskych kožených kabeliek. Raul Rodriguez, spoluzakladateľ značky a Dávid Varga, šéf marketingu, nám v podcaste prezrádzajú, ako sa im podarilo svojou značkou získať srdcia Slovákov.

V podcaste sa dozviete:

  • ako prišli k tomu, že budú vyrábať a vyšívať kabelky
  • ako pristupujú k distribúcii
  • ako si zabezpečili dopyt po produktoch
  • čo považujú za kľúčový moment, kedy sa dokázali na vysoko saturovanom trhu presadiť napriek vyššej cene
  • prečo sa rozhodli z intuície prejsť na rozhodovanie na základe dát a v čom všetkom im to pomáha
  • prečo si vytvorili vlastné externé marketingovo, IT, foto, video oddelenie
  • aký postoj majú k príbehu, ktorý zafungoval na Slovensku a k jeho fungovaniu v zahraničí

Nakúpili by ste prémiové produkty od firmy, o ktorej neviete nič? V Dajana Rodriguez si to uvedomujú: „Ťažko sa niekto stotožní s príbehom značky, firmy, o ktorej nevie nič, prípadne ktorá sa prezentuje len marketingovými claimami.“ Tvárou ich značky sa stala hlavná dizajnérka Dajana. Otvorene priznávajú, že im to pomáha, pretože príbeh je o to silnejší, keď za ním stojí konkrétna osoba. Na druhej strane sa aj zákazníčky vedia lepšie stotožniť s príbehom. Avšak neukazujú ideál, ale realitu. Aké všetky výhody vidia v tom, keď je značka postavená na konkrétnej osobe, nám prezrádzajú v podcaste.

„Každý e-shop, ktorý chce byť úspešný, musí mať pekné fotky a spustené reklamy. Je to povinná jazda, ktorú treba stále vylepšovať.“

Raul hovorí, že ešte minulý rok robili vo firme všetci všetko. Mali konzultácie, vďaka ktorým pochopili, že si to musia vo firme upratať. Všetko si rozdelili a teraz má každý svoje zodpovednosti. Zároveň si uvedomujú, že nemôžu expandovať do zahraničia, pokiaľ ich výroba nie je schopná vyrábať stabilný počet produktov každý deň. Radšej preto na to idú pomalšie a stabilnejšie.

Na záver nám odkazujú v súvislosti s marketingom:

„Treba skúšať a netreba sa báť ísť do rizika, pretože často práve riziko tvorí efekt. Niekedy netreba zanedbávať aj detaily, lebo tie tvoria celok. Keď vám niečo funguje dobre, neznamená to, že to tak bude fungovať navždy. Práve preto treba vylepšovať všetko, čo robíte.“