viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Insight je pojem, o ktorom sa v marketingu veľa rozpráva, ale málokto vie vysvetliť, čo to je a ako ho správne nájsť. My v Levosphere sa s ním aktívne stretávame, pretože je jedným z ôsmych krokov, ktorými prechádzame pri tvorbe Signifikantnej stratégie značky. Keďže insight je dôležitým pilierom pri tvorbe stratégie, rozhodli sme sa mu venovať celú epizódu.
V podcaste sa dozviete:
- čo je to insight a ako sa prekladá
- aké 3 typy insightov poznáme
- čo musíme vedieť na to, aby sme vedeli definovať správny insight
- akým 3 oblastiam, ktorých prienikom vznikne insight, potrebujeme pochopiť pri tvorbe insightu
- či sa insight rovná potrebe
- aké 3 techniky využívame v Levosphere na nájdenie insightu
- príklad insightov z praxe na značke Omo, JANKIV a Inspio
Pri hľadaní insightu sa používa paralela človeka s ľadovcom. Na človeku vieme odčítať to, aký je, len v 10%. Zvyšných 90% je ukrytých pod hladinou, teda vo vnútri človeka. Dobrý marketér by mal ísť do vnútra človeka čím hlbšie, aby dokázal dobre pochopiť, čo sa v ňom dohráva. Pretože my ľudia sme už raz takí, že niečo hovoríme, ale niečo iné robíme. 🙂 V podcaste nám Naďa vysvetľuje celú paralelu ľadovca ku človeku.
Po vypočutí podcastu si prečítajte aj náš blog Čo je to spotrebiteľský insight a ako ho nájsť?, v ktorom si môžete ešte viac prehĺbiť svoje vedomosti.
Keďže sa v každom podcaste na záver pýtame našich hostí, čo nám odporúčajú v súvislosti s marketingom, nevynechali sme túto otázku ani v tomto podcaste. Vypočujte si, akú radu dáva Anka s Naďou podnikateľom a marketérom.