viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Adam Lazar je marketingovým manažérom značky Wolt, ktorej sa za niekoľko rokov podarilo si aj na Slovensku vybudovať svoju pozíciu trendsettera v delivery segmente. Adam nám v rozhovore prezrádza, ako sa im podarilo na našom trhu vybudovať značku, ktorá udáva trendy.
V podcaste sa dozviete:
- aké je pozadie vzniku a rastu značky Wolt
- v akých krajinách sa Wolt nachádza a ako pristupuje k expanzii
- akú víziu má Wolt
- čo bolo kľúčom úspechu k tomu, že sa Wolt dokázal presadiť na našom trhu a stať sa trendsettrom
- akú budúcnosť má podľa Adama delivery segment na Slovensku, v ktorom sú u nás až 4 globálni hráči
- ako menia správanie a zvyklosti spotrebiteľov
- čo je to quick commerce a prečo sa stáva novým trendom
- ako motivujú ľudi, aby nemali bariéry a nakúpili u nich potraviny
Wolt je miesto, ktoré spája 3 hlavné piliere. Prvým sú zákazníci, ktorí si chcú niečo objednať, druhým sú partneri, medzi ktorých patria napríklad reštaurácie a tretím pilierom sú partnerskí kuriéri, kde sú prevažne živnostníci, ktorí si chcú zarobiť. Komunikovať na všetky tri strany s rôznymi insightami je náročné. Adam nám prezrádza, ako sa im darí skĺbiť tieto 3 piliere vo svojej komunikácii.
Wolt začal s foodcourtom, no postupne pridával do svojho portfólia ďalšie oblasti. Adam hovorí, že chcú byť virtuálnym obchodným domom, nejdú do toho však nepremyslene. V rozhovore sa dozviete, ako rozmýšľajú nad rozširovaním svojich služieb a čo znamená virtuálny obchodný dom.
Adam nám na záver odporúča, aby sme sa zamerali na vzdelávanie. „Marketingoví začiatočníci by mali začať čo najskôr experimentovať. Skúsenejší marketéri, ktorí robia v marketingu dlhšie, si častokrát myslia, že už o marketingu vedia všetko. Na marketingu sa mi páči, ako extréme rýchlo sa mení a neustále sa treba niečo učiť. Napriek tomu marketing vo svojej úplnej podstate zostáva bez zmeny.“