viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Zakladateľ spoločnosti BioRuža Radovan Conev a marketingová manažérka Eliška Šušková nám v podcaste dosvedčia, že distribúciu nesmieme podceňovať a je potrebné jej venovať dostatok času. Distribúcia je neoddeliteľnou súčasťou každej firmy, avšak často sa jej nekladie dostatočný dôraz.
V podcaste sa dozviete:
- kto stojí za vznikom spoločnosti BioRuža a ako vznikol jej názov,
- ako postupovať pri expanzii v distribúcii pri B2B a B2C segmente,
- na čo všetko sa pripraviť pri vytváraní a budovaní vzťahov so svojimi obchodnými partnermi,
- či sa dá udržať konzistentnosť marketingovej stratégie aj na Amazone.
Radoslav nám v rozhovore predstavuje spoločnosť BioRuža a jej vznik. Rozpráva nám o distribúcii v B2B a B2C segmente. O marketingu v spoločnosti nám prezrádza marketingová manažérka Eliška Šušková. Ďalej hovoria o špecifikách marketingovej komunikácie v B2B a B2C segmente a ako sa dá udržať konzistentnosť komunikácie v oboch segmentoch. Prezradia nám aj to, či pôsobenie v B2B segmente dokáže podporiť predaj v e-shope.
Na záver nám naši hostia odporúčajú v marketingu plánovať, vyhodnocovať, skúšať a zároveň si urobiť systém, ktorý nám samotným bude dávať zmysel.