viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Michal Bužek, právnik z právnickej kancelárie BUŽEK & TEREM, nám v podcaste vysvetľuje nie celkom sexi, no dôležitú tému, ktorou je novela zákona o online marketingu. Keďže zákony bývajú nezrozumiteľné, Michal nám jasne vysvetľuje dopady tohto zákona a čo to znamená pre firmy, ktoré pracujú s elektronickým marketingom.

Ak ste ešte nepostrehli novú novelu zákona v online marketingu, je najvyšší čas, pretože prišla do platnosti v novembri 2022.

V podcaste sa dozviete:

  • nástrahy v elektronickom priamom marketingu a na čo si dať pozor,
  • aké všetky aktivity spadajú pod pojem priamy marketing,
  • zmeny, ktoré vyplývajú zo zákona o elektronickej komunikácii,
  • či je stále v poriadku telefonicky kontaktovať zákazníkov,
  • akým spôsobom je vhodné s nimi komunikovať,
  • a ako by mali telemarketingové spoločnosti rozvíjať svoj biznis.

Najväčšou zmenou zákona je Robinsonov zoznam, do ktorého môže každá osoba zaregistrovať číslo, na ktoré si neželá prijímať hovory od telemarketingových spoločností. Čo to znamená pre firmy, nám Michal prezrádza v rozhovore.

Michal nám na záver odkazuje:

  • Ak si neželáte byť kontaktovaní telemarketingovými firmami, zapíšte za do Robinsonovho zoznamu a overte si, ako funguje táto novinka.
  • Ak ste na druhej strane a ste telemarketér, tak pred tým ako začnete niekoho oslovovať, si overte, či viete preukázať, že máte od nich súhlas. Nastavte si postup, aby ste v prípade nepríjemného podnetu voči vašej činnosti, boli pripravení na kontrolu z úradu a vedeli im dokázať, že ste postupovali správne.