viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Anka Sabolová a Naďa Kacera nám v podcaste odhaľujú cestu k namingu. Vedeli ste, že k tvorbe názvu značky existujú rôzne prístupy? Nie je jednoduché prísť na trh s niečím unikátnym, pretože faktom je, že trh je preplnený rôznymi názvami značiek. Úspešnými aj tými menej úspešnými. Ako však prísť s niečím, čo tu ešte nebolo?
V podcaste sa dozviete:
- ako rôzne sa dá pristupovať k namingu
- čo všetko vás postretne pri tvorbe názvu značky
- na čo všetko by ste si mali dať obzvlášť pozor
- najpodstatnejšiu vec, ktorú je nevyhnutné zohľadniť pri každom názve značky
- a vysvetlíme vám, prečo je aj láska na druhý pohľad láskou
Viete, aký príbeh a princíp sa ukrýva za vznikom názvov značiek ako sú Volkswagen, Apple, či Durex? Možno vás prekvapí, že niektoré príbehy, ako prišli značky k svojmu menu, sú nudné až klišé. No jedno im nemôžeme odoprieť – fungujú a sú zapamätateľné. Pri vašom výbere názvu značky nezabudnite na to najpodstatnejšie. Pýtate sa, čo to je? Viete, čo máte robiť ;).