viac informácií: https://www.levosphere.sk/
Khairieh Naserová je marketingovou manažérkou a spoluzakladateľkou arabského bistra Arabeska. V podcaste nám odkrýva cestu, ktorou prešlo nie len bistro, ale aj jeho samotná zakladateľka. Khairieh nám prezrádza, ako sa bistro Arabeska zmenilo v čase – od prevádzky zameranej na rozvoz až po značku s konceptom, z ktorej sa stal lovebrand.
V podcaste sa dozviete:
- ako myšlienku podnikať Khairieh pretavila v skutočnosť aj napriek prekážkam
- ako sa vysporiadali s pandémiou a obmedzeným rozpočtom
- ako využila svoje predchádzajúce marketingové skúsenosti
- vďaka čomu vznikol koncept, ktorý si podmanil niche segment v gastre a nejedno srdce zákazníkov
- tipy a triky pre gastro segment
Khairieh hovorí, že kľúčovým prvkom pre podmanenie si niche segmentu v gastre, bolo práve aplikovanie základov marketingovej stratégie a samotné vyvolanie zážitku z návštevy bistra. Ďalšie tipy a triky pre prevádzky v gastro segmente nám Krairieh prezrádza v podcaste.
Na záver nám Khairieh v súvislosti s marketingom odporúča: “Mali by sme sa neustále vzdelávať. Netreba sa však len hnať za novými trendami, ale pripomínať si aj to, prečo sme začali, teda základy marketingu a prečo to robíme.” Nechajte sa preniesť do príbehu arabského bistra v našom podcaste.