Viac informácií: ⁠⁠https://www.levosphere.sk/⁠⁠

Ľubica Jurišová je riaditeľkou nákupu a Daniela Dinžíková je marketingovou manažérkou značky Bepon. Obidve spája nie len práca, ale aj priateľstvo, a tak sa spoločne podieľajú na rozvoji značky Bepon. Túto značku poznáte určite všetci. Prečo je to tak a ako sa to značke podarilo? Je to vďaka 30 ročnej tradícii, ktorú má za sebou? Odpoveď nájdete v podcaste.

 

V podcaste sa dozviete:

  • začiatky značky Bepon, ktorá v úvode vôbec nepôsobila v textilnom priemysle
  • významný míľník značky, ktorý ju priviedol k súčasnému stavu
  • aká značka Bepon je a či má definovanú svoju cieľovú skupinu
  • ako pristupuje k jednotlivým P marketingového mixu
  • a čo sa ukrýva za týmto celoslovenským lovebrandom

Značka si počas 30 rokov prešla rôznymi významnými udalosťami, no tie posledné poriadne vyskúšali jej odolnosť a dokázali jej obľúbenosť medzi Slovákmi. Čo značku ochránilo počas pandémie, kedy maloobchodné prevádzky museli byť zatvorené? A ako ustála trend veselých ponožiek? Odpoveď sa dozviete v podcaste.

Na záver nám Ľubica s Danielou v súvislosti s marketingom odporúčajú: “Robte to s láskou. Nie vždy je dôležité komunikovať masívne, ale skôr správne so správnym cítením a s rozumom.”