viac informácií: https://www.levosphere.sk/

Jana Tomas je v módnom priemysle už 27 rokov, počas týchto rokov si prešla cestou od influencingu k vlastnej značke oblečenia janatini. Celý tento brand vystavala na emócii pohodlia, ktoré však nie je na úkor štýlu. Jej cesta nebola jednoduchá. Svoj prvý kúsok si ušila sama, pretože jej predstavy nevedel nikto zhmotniť. Aktuálne Jana nestíha ani vyrábať, pretože všetko, čo sa vyrobí, sa aj hneď predá. Čo stojí za týmto úspechom, nám prezrádza v rozhovore.

V podcaste sa tiež dozviete:

  • ako vznikol názov značky, keď ešte nebolo jasné, aké široké portfólio bude obsahovať
  • na akých procesoch viazne rast značky janatini
  • akú emóciu má jej oblečenie vzbudiť u žien
  • a ako sa jej podarilo preklopiť biznis z influencerstva do značky

Nápad založiť túto značku vznikol počas covidu, kedy sa aj ona sama chcela cítiť doma dobre. Všetci vieme, že keď sme pohodlne, no napriek tomu pekne oblečení, cítime sa lepšie. Detaily vďaka čomu môžeme označiť janatini za značku a nie za rýchloobrátkový merch, nám Jana prezrádza v podcaste.

Na záver nám Jana v súvislosti s marketingom odporúča nezakladať značku len s cieľom veľkého zisku, pretože to nebude dlhodobo fungovať. My v Levosphere sme sa s tým tiež absolútne stotožnili.