Marek Koštrna pôsobí ako vedúci oddelenia marketingu a vzťahov s verejnosťou pre spoločnosť Terno, ktorá zastrešuje dve značky Terno a Kraj. Marek v podcaste hovorí neľahký príbeh značky Terno, ktorá dodnes bojuje s predsudkami a s negatívnym vnímaním prevádzok značky jej zákazníkmi. Otvára nám aj príbeh vzniku značky Kraj a jej konceptuálne zasadenie na trhu. Prečo bolo nevyhnutné vytvorenie 2 značiek, nám Marek prezrádza v rozhovore.
V podcaste sa dozviete:
- ako dokáže spoločnosť budovať dve odlišné značky pod jednou strechou
- prečo ľudia negatívne vnímajú značku a ako proti tomu bojuje samotná značka
- čo značke funguje najviac z pohľadu marketingovej komunikácie
- a prečo Slováci nedokážu oceniť slovenské výrobky
Terno a Kraj sú dva odlišné koncepty a oba si vyžadujú samostatný prístup. Ako sa im darí budovanie značiek, komunikácie a expanzia po Slovensku, keď zákazníci sú veľmi cenovo senzitívni? Dozviete sa v podcaste.
Na záver nám Marek v súvislosti s marketingom odporúča vzdelávať sa nie len na vysokej škole z kníh, ktoré sú zastaralé, ale inšpirovať sa zahraničím a dostupnými prípadovými štúdiami, ktoré sa vymykajú štandardnej marketingovej komunikácii.