Anita Kardum, pracuje ako senior product manager pre Koala Tours a ako profesionálny biznis kouč. Približuje nám celé pozadie biznisu v cestovnom ruchu. Anita nám prezradila ako pripravuje a plánuje produkty pre klientov, ako reaguje a postupuje pri nečakaných udalostiach. Dotkneme sa konkurencie, zadefinujeme si pojmy tour operátor, cestovná kancelária, cestovná agentúra a kto je agent. Zadefinujeme si cieľovú skupinu cestujúcich a čo sú ich špecifiká. A či cestovanie s agentúrou má svoje výhody. Produkty cestovného ruchu nie je možné dopredu ochutnať. Anita prezradila, ako sa s tým vysporiadať a či číta vôbec recenzie klientov. Objasníme cyklus nákupného správania a prezentovania, podľa čoho sa klienti rozhodujú a aké prvky produktu sú pre klienta kľúčové. Dotkneme sa budovania značky, aké sú komunikačné kanály a špecifiká komunikácie v cestovnom ruchu. Ako sa vytvára materiál na komunikáciu a kedy. Zodpovieme si otázku, či dávajú zmysel klasické tlačené katalógy v tejto digitálnej dobe. Zaujíma nás aj oblasť vyjednavania kontraktov, aké je pozadie, aké sú špeciká arabského trhu. Rozpovieme si príbeh rozvinutia novej destinácie Albánsko, ktoré sa dostalo na mapu cestovného ruchu. Dotkneme sa témy bussiness couching a spojeniu s cestovným ruchom. Anita prezradila svoju konkurenčnú výhoduv tejto oblasti. Odporučí svoj tip na najlepšiu destináciu a knihu.