Anka a Naďa boli hostkami v rozhovore Marketingové digiTALKy, ktoré zastrešuje Digitálna Univerzita. Spoločne sa rozprávali o princípoch úspešnej marketingovej stratégie. V rozhovore padli zaujímavé otázky od poslucháčov, preto sme sa ho rozhodli uverejniť aj medzi naše podcasty Marketing v praxi.

V podcaste sa dozviete:

  • kto je to stratég
  • aký by stratég mal byť
  • prečo sa komunikačná stratégia nedá považovať za marketingovú stratégiu
  • aké sú základné princípy marketingovej stratégie
  • a prečo je cieľ jedným z najdôležitejších faktorov pri stratégii

Anka s Naďou v rozhovore prezrádzajú, že marketingové oddelenie je srdcom spoločnosti a čokoľvek, čo vytvorí, ovplyvňuje celú spoločnosť. Tiež hovoria o tom, že marketingová stratégia nemusí byť len o číslach. Všetci vo firme smerujú k jednému cieľu a pracujú na rovnakej veci. Ak pracujú s rovnakým poslaním a víziou, vtedy naberá spoločnosť na svojej hybnej sile.