Anka a Naďa boli hostkami v podcaste OK 360º, ktorý tvorí magazín Stratégie. O čom inom by sa mali rozprávať v podcaste o komunikácii, ak nie práve o nej. Rozprávali sa tiež o marketingovej stratégie a o tom, ako vie pomôcť v krízových situáciách, ktoré nám svet v poslednej dobre častejšie prináša. V rozhovore vysvetľujú, ako dokáže dobrá marketingová stratégia podporená inovatívnou komunikáciou urobiť zo značky lovebrand.
V podcaste sa dozviete:
- čo najviac škrípe v spoločnostiach z pohľadu biznisu
- na čo značky najčastejšie zabúdajú pri spustení komunikácie
- veľké značky, ktoré si robia komunikáciu inhouse – výhody a nevýhody
- kľúčové atribúty komunikácie
V rozhovore ďalej prezrádzajú, že aj výborná marketingová komunikácia môže zlyhať, pokiaľ je robená na zlý produkt. A prečo hovoríme o "zlom produkte"? Odpoveď sa dozviete v podcaste.