Monika Žiláková, odborníčka v oblasti medical marketingu so silným zázemím v chemickom inžinierstve. Monika pôsobila ako marketingová manažérka v spoločnosti Danone Nutricia a v súčasnosti v tejto spoločnosti zastáva pozíciu Specialized Nutrition Marketing Leader pre Českú a Slovenskú republiku.
Spoločne sa ponoríme do sveta medical marketingu, diskutujeme o stratégiách a reguláciách, ktoré formujú prístup k špeciálnej výžive, a zistíme, aké výzvy a príležitosti tento segment prináša.
V epizóde sa dozviete:
- ako funguje marketing špeciálnej výživy a aké sú jeho hlavné výzvy a regulácie
- prečo je edukácia kľúčová pri komunikácii s odborníkmi a rodičmi a aké nástroje sa používajú na zvýšenie povedomia o produktoch
- ako sa prispôsobuje marketingová stratégia rôznym cieľovým skupinám, vrátane pediatrov a rodičov
Hosťom v našom podcaste môžete byť aj vy. Pošlite nám e-mail na adresu [email protected] a porozprávajte nám o sebe a téme, ktorú by sme spolu mali prediskutovať. Tešíme sa na vaše príbehy a názory!