V tejto špeciálnej epizóde sme boli priamo pri tom – pri oficiálnom predstavení značky GUDVIO. Nahrávali sme naživo z eventu, kde sme sa rozprávali o tom, ako sa rodí značka od nuly a prečo je stratégia nevyhnutným základom úspechu. Rozhovor moderuje Simona Gulisová reportérka Forbes Slovensko, hosťami sú Roman Hatadám, CEO značky GUDVIO, Naďa Kacera, zakladateľka Levosphere a Katarína Gregová, Branding manažérka v Levosphere.
V epizóde sa dozviete:
Ako a prečo si CEO značky GUDVIO vybral Levosphere na tvorbu stratégie. Aké zistenia o trhu s e-cigaretami formovali značku. Ako emócie ovplyvňujú marketing a rozhodovanie zákazníkov. Prečo je vizuálna identita až druhým krokom po dobre nastavenej stratégii. Aké výzvy prináša proces tvorby značky a kedy klient skutočne cíti, že je "to ono“.