Oliver Šimko je zakladateľom a lead gamification dizajnérom v Luducrafts – štúdiu, ktoré vytvára gamifikáciu pre klientov na mieru. Posledných 5 rokov implementuje tento nový odbor v biznise. So svojím tímom dodal gamifikačné riešenia pre spoločnosti ako Slovenská sporiteľňa, Innogy, Sygic alebo Slovak Telekom. Aplikuje herný dizajn, behaviorálnu vedu a dizajnové myslenie, aby vytváral lepšie produkty, služby a spoločnosti.
Gamifikáciu môžeme definovať ako využívanie herných prvkov v nehernom prostredí s dosiahnutím nejakého cieľa. Jej implementácia je v súčasnosti na vzostupe a na Slovensku sa stáva stále známejšou. A to primárne v predaji a v marketingu.
Oliver Šimko hovorí: “V každom z nás je prirodzená hravosť. Spoločným menovateľom hráčov je, že sú vysoko angažovaní. Pri tvorbe v prvom rade musíte mať na zreteli ale svoj biznisový cieľ, to mi dáva prvé vodítko, aké herné prvky môžem aplikovať.”
V podcaste sa ďalej dozviete o gamifikácii:
- ako nám vie obohatiť marketing a predaj
- v akých oblastiach sa najčastejšie aplikuje
- aké princípy využíva
- viac o príkladoch z praxe
- či je vhodná len v online, alebo aj offline prostredí
- koľko nás môže stáť a ako sa ňu je treba pripraviť
- ako si správne vybrať dodávateľa, a čo od neho očakávať