Zmena ako príležitosť, ale pozor - mať skvelý nápad často nestačí. Anka s Naďou sa pozrú na to, prečo niektoré inovácie zlyhajú aj napriek veľkým očakávaniam a finančnej podpore. Vysvetlia, čo odlišuje úspešné inovácie od zabudnutých. Do ktorej kategórie patria Coca-Cola Bläk, Netflix, Nokia, Nike či Uber? Vypočujte si epizódu nabitú tipmi, ako inovácie uchopiť tak, aby vášmu biznisu priniesli nielen radosť, ale aj zisk. Začnite premýšľať o inováciách ako o súčasti stratégie, nie jej náhrade.


V epizóde sa tiež dozviete: 

Ako pripraviť trh na novinku a čo sa stane, keď to neurobíte.Prečo je dôležité testovať, zrozumiteľne komunikovať a nestavať všetko na jednej vlne (napr. longevity trend). Ako inovácie fungujú nielen na úrovni produktu, ale aj služby, ceny či komunikácie. S akou rebéliou prišlo tento rok Levosphere na trh a ako sa aj vy môžete stať hrdinom svojho biznisu.


Bonusový materiál od Levosphere nájdete na našom Herohero.


Lístky na 6. ročník Medzinárodného kongresu rodinných firiem, ktorý sa bude konať 18. - 19. 9. 2025 v Hoteli Château Bela, kúpite tu.