Rebrand 30-ročnej firmy na značku budúcnosti. Marketingová riaditeľka Gabriela Trpišová z firmy KROS sa delí o odvážnu cestu transformácie, ktorú firma prešla – od rozhodnutia nájsť externého partnera, prvotnej konzultácie s Levosphere, cez strategický rebranding až po uvedenie na trh.
Rozprávame sa o tom, ako zvládnuť zmenu mindsetu vo firme s 30-ročnou tradíciou, čo znamená budovať značku, ktorá zjednocuje segmenty, a prečo sa pri strategických zmenách netreba spoliehať iba na interné know-how. Vypočujte si príbeh o odvahe, spolupráci a vízii, ktorá dáva zmysel.
Dozviete sa tiež:
Ako „krása napredovania“ spája rôzne segmenty.Prečo rebrand nie je len o novom logu.Aké výzvy prináša zjednocovanie firemnej identity a implementácia stratégie.Ako strategické rozhodnutia ovplyvňujú rast aj vnútri tímu.Bonusový materiál od Levosphere nájdete na našom Herohero.
Lístky na 6. ročník Medzinárodného kongresu rodinných firiem, ktorý sa bude konať 18. - 19. 9. 2025 v Hoteli Château Bela, kúpite tu.