Anka Sabolová a Naďa Kacera sa budú rozprávať na tému brand equity a brand value. Brand equity, ako pojem, vlastne nie je možné preložiť ekvivalentom do slovenčiny. Brand je značka a equity v preklade znamená majetok, ale jeden z prekladov je aj spravodlivosť. Sumarizuje v sebe a odkazuje na dôležitosť značky v mysli spotrebiteľa. Brand quity a brand value nie je to isté, napriek tomu, že sa to na prvý pohľad zdá.
V podcaste sa ďalej dozviete:
- či je dôležité, čo si myslíte o značke vy
- ako vieme brand equity merať
- aké atribúty brand equity pomáhajú merať
- čo je znalosť, ako definujeme asociácie a čo je lojalita zákazníka
- ako nám brand equity pomáha v managemente značky
- či je tento prístup vhodný len pre veľké firmy
- ako je spojená brand value s brand equity
- ako sa počíta brand value
- a ako zľavy cien majú vplyv na brand equity a brand value