Ivana Hodošiová je zakladateľka spoločnosti Enteris, kde už 6 rokov úspešne radí uchádzačom ako uspieť vo verejnom obstarávaní. Odkrýva nám tému, v ktorej je potrebné zbúrať mýty o verejnom obsarávaní. Rozoberieme si ako sa v ňom uchádzať, a tým si zabezpečiť viac zákazok, využiť nové obchodné príležitosti, či dokonca lepšie pochopiť trh a zvýšiť si zisky. Tento podcast je praktickou príručkou pre všetkých potenciálnych uchádzačov, nie len v segmente marketingu, na ktorý sa teraz zameriame.
Netradičná téma verejné obstarávanie môže výrazne súvisieť s budúcnosťou vášho biznisu. Subjekty vo verejnom sektore ako obce, mestá alebo ministerstvá tiež vyhľadávajú mnohé služby. Zvažovali ste niekedy, že verejný sektor by mohol byť vaším zákazníkom? Mimochodom, štát je vraj najlepší platca faktúr a zároveň je výbornou referenciou.
Pre poslucháčov Ivana ponúka Enteris monitoring na dva týždne zadarmo, stačí zadať kód enterismonitoring.
V podcaste sa ďalej dozviete:
- aké sú podmienky výberov
- kde sa o obstarávaní vieme dozvedieť
- čo môžeme získať verejným obstarávaním
- čo je zvyčajne hlavným kritériom výberu
- ako dlho trvá samotný výber
- aké zmeny sa v tejto téme chystajú
- koľko ma môže stáť účasť vo výbere a čo odporúča Ivana urobiť ako prvé
Ivana radí: “Marketing netreba brať ako nutné zlo. Je to nevyhnutná vec k tomu, aby ľudia o mne vedeli, že existujem a čo robím. Marketing je výborná vec, ale jeho hlavnou časťou je, že moje služby alebo tovary sú kvalitné. Bez toho nemá zmysel sa do marketingu púšťať.”