Simona Mištíková, majiteľka PR agentúry Divino hovorí: “PR je v 99,9% pozitívna komunikácia. Ale mnoho krát firmy prídu k nám, keď riešia práve krízovú situáciu. V tom prípade odporúčame obyčajné ľudské prepáčte.”
Simone sa za 8 rokov podarilo vybudovať renomovanú agentúru, ktorá prináša PR strategické a funkčné riešenia spájajúce online a offline.
PR – public relantions – budovanie vzťahu spoločnosti s verejnosťou sa zameriava na komunikáciu hodnôt a príbehu, nie priamo na konkrétny produkt. Doba sa mení. Od vzťahov s novinármi prešiel obsah PR aj na sociálne siete, influencerov, online, obchodným partnerov, video produkciu až do internej komunikácie.
Aký je ale rozdiel medzi marketingom a PR? Dozviete sa v novej epizóde podcastu.
Detailnejšie sa v podcaste dozviete:
- kto je vlastne verejnosť, ktorú oslovujeme
- kedy je správny čas začať pracovať na PR
- v čom nám vie PR pomôcť
- kedy hľadať na PR interného človeka a kedy agentúru
- ako je možné meranie efektívnosť
- kto je presne influencer
- aké sú trendy a ako je slovenské PR na tom
PR je silný nástroj. Keď komunikujeme dlhodobo pozitívne, potom sú zákazníci náchylnejší prijať aj naše pochybenie.