Ivana Brutenič, majiteľka Exact Recruitment a spoluzakladateľka LinkedIn stratégie, radí: “Je dôležité, aby sa ľudia nebáli budovania svojej osobnej značky. Chceme vedieť, kto stojí za značkami, chceme vedieť ich príbehy a keď budú dostatočne odvážni na to, aby to zdieľali, tak máme overené, že to klientov priťahuje najviac.”
LinkedIn stratégie založila Ivana so svojou sestrou Kristínou a pomáhajú B2B partnerom rozbehnúť biznis na profesionálnej sieti Linkedin, zebezpečiť správnu LinkedIn stratégiu a budovať značku zamestnávateľa tzv. employer branding.
LinkedIn je profesionálna sociálna sieť s množstvom príležitostí, ktorá má aktuáne na Slovensku 600 tisíc používateľov. Cieľová skupina je skôr 30plus a môže získať pracovné a obchodné príležitosti a zároveň mediálnu pozornosť. Ivana hovorí, že LinkedIn už nie je o životopisoch, príbehy predávajú. Naša aktivita na LinkedIn prešla z jednoduchej prezentácie životopisu do aktívneho predaja. Slovenský LinkedIn je asi 5 rokov pozadu za trendami. Na Slovensku je to o tom, že sa chválime, v čom sme dobrí. V zahraničí je to o tom, čo sa nám nepodarilo.
V podcaste ďalej hovoríme:
- že preraziť vie ktokoľvek, je jedno čo ponúkate
- aké sú rozdiely: súkromie vs. biznis, Česko vs. Slovensko a osobný vs. firemný profil
- ako vytvoriť dobrý headline
- pre koho je vhodná LinkedIn stratégia
- čo urobiť ako prvé a ako prebieha spolupráca s Ivanou, ako dlho trvá
- praktické príklady pre úspešný predaj
- ako motivovať zamestnancov, aby zdieľali firemné informácie
Ivana ďalej odporúča: “LinkedIn je ako vlak, ktorý musíte roztlačiť. Cieľ, konzistentnosť, nebáť sa.”