Simona radí: “Výsledky sa nedostavujú zo dňa na deň. Ak ľudia chcú hľadať skratky v tom, že urobia boom za dva dni, tak to nejde. Značka musí byť konštantná, konzistentná. Musí to robiť dlhodobo a nesľubovať ľuďom viac, ako dokáže doručiť.”

Simona Vargová spolu so Zuzanou Čačkovou boli spolužiačky na strednej škole. Ich kariéry sa ale rozbehli iným smerom. Simona sa venovala marketingu v Orange, O2 a BMW. Zuzka pôsobila v oblasti stavebníctva a realít, posledných 10 rokov v spoločnosti J&T Real Estate. V roku 2013 priniesli na Slovensko MioMat – akýsi “hrnček var”, ktorý zo surovín jednoducho pripraví zvolený pokrm. Chceli pokryť dopyt po zdravom jedle a dopyt zákazníkov so zdravotnými problémami. MioMat príbeh sa začal písať prekvapivo v Čile.

Simona prezrádza aké má skúsenosti s produkciou v Číne a ako ich korona kríza ovplyvnila. Predaj na Slovensku je zatiaľ stabilný, pravdepodobne aj vzhľadom na domáce “korona” varenie zákazníkov.

Napriek skúsenostiam z korporátu, k zavedeniu pristúpili skôr spontánne. Úspechom je zmes aktivít, v online aj offline. V podcaste Simona  detailne popisuje sériu akčných krokov, ktoré urobili pri zavedení produktu a ktoré priebežne ďalej aplikujú. (eshop, PR, sociálne siete, trhy, predaj v kamenných obchodoch, influenceri…).

Simona hovorí: “ MioMat je naozajstný pocit, ktorý vychádza z nás.”