Andrea Kmeťová hovorí: “Slogan je prvou bránou klienta k značke. Mal by byť autentický a pravdivý. Klient vás odhalí veľmi rýchlo.”

Andrea vyštudovala žurnalistiku v zahraničí a popri svojej práci nad reportážami a článkami tvorila svoju vlastnú poéziu v angličtine. Vrátila sa na Slovensko a začala sa hrať s našou rodnou slovenčinou pri tvorbe marketingových a kreatívnych textov, sloganov a názvov. Vytvorila zároveň úspešný projekt peace_menka.

Slogan je krátky slovný útvar zvyčajne z 5 až 8 slov, ktorý má úlohu marketingového nástroja. Nesmie mu chýbať kreativita, originalita, dôvtip a v neposlednom rade by mal odkazovať na posolstvo samotnej značky. Netreba rozhodne podceňovať jeho krátkosť. Slogan pre značku alebo kampaň by mal vychádzať priamo z marketingovej stratégie a môžeme povedať, že je rovnako dôležitý ako kvalitný názov alebo logo.

Andrea nám v podcaste prezrádza:

  • aké potrebuje zadanie od klienta
  • či tvorí skôr na papier, alebo do počítača
  • koľko trvá bežne tvorba sloganu
  • aké techniky využíva pri tvorbe
  • a či sú aj v sloganoch a textoch prítomné nejaké trendy

“Nepodceňujte silu slova. Slogan je prvé “ahoj” vášmu klientovi.” výstižne zadefinovala slogan Andrea.