Anka Sabolová a Naďa Kacera hovoria: “Zamestnanci vás tiež musia kúpiť. Vyberajú si vás tak, ako spotrebiteľ produkty.”
Demografická krivka klesá a dopyt po kvalitných zamestnancoch rastie. Rast firiem priamo závisí na kvalitných zamestnancoch a ich nasadení. To platí nielen pre veľkú, ale aj malú firmu. Je všeobecne známe, že budovanie firemnej značky pomáha predaju našich produktov a služieb. Jej súčasťou je práve značka zamestnávateľa nazývaná aj employer branding, ktorá pomáha k získavaniu a udržaniu kvalitných zamestnancov. Základy týchto značiek musia byť rovnaké, lebo značka je len jedna.
Anka a Naďa odpovedajú aj na otázky:
- Kto by mal a ako značku zamestnávateľa tvoriť, HR alebo marketing?
- Dá sa robiť značka zamestnávateľa aj bez firemnej značky?
- Aký je rozdiel medzi employer brandingom a HR marketingom?
- Ako budujú značky employer branding v praxi?
To čo vnímame intuitívne, potvrdzujú aj štatistiky. Budovanie značky zamestnávateľa má svoju možno aj nevyčísliteľnú hodnotu. Viac sa viete dočítať aj v blogu: https://www.levosphere.sk/blog/blog-articles/pre-koho-by-ste-chceli-pracovat/
Marketing má tak vybudované nástroje, že je škoda nevyužiť ich na to, aby sme sa stali atraktívnym zamestnávateľom.