Filip Kuna, generálny riaditeľ agentúry Strossle, nám v podcaste porozpráva o zaujímavej téme – natívna reklama. Filip definuje natívnu reklamu ako spôsob distribúcie obsahu, o ktorom používateľ ani nevie, že konzumuje reklamu. Je to všetko, čo sa tvári ako prirodzená súčasť miesta, kde sa nachádza. Natívna reklama je súčasťou content marketingu, no Filip nám objasní, aký je medzi nimi rozdiel. Filip je navyše tvorcom Natívnej príručky, ktorá vysvetľuje všetko, čo treba o natívnej reklame vedieť.

Filip v podcaste prezrádza, ako  vysporiadali s tým, že natívna reklama je označená ako reklama.

„Content musí byť naozaj hodnotný, nikoho na svete nezaujímam ja, ani moje produkty. Každý sa zaujíma sám o seba. Vidím veľkú chybu v tvorcoch obsahu, že hovorím o sebe a nehovorím o tom, ako môžem byť užitočný pre toho človeka, čo chce on počuť.“

V rozhovore sme sa pristavili aj pri headlinoch článkov. Filip radí, že keď si už firma dá záležať na tom, aby vytvorila kvalitný článok, treba si dať pozor aj na headline. Častokrát sa mu venuje oveľa menej pozornosti ako samotnému obsahu, pričom peáve headline je ten „otvarák“.

V podcaste sa ďalej dozviete:

· aký je rozdiel medzi product placement a natívnou reklamou

· ako funguje spoločnosť Strossle a ako sa dostal na slovenský trh

· ako sa dá spolupracovať so Strossle

· ako sa dá merať úspešnosť natívnej reklamy

· čo musí mať podľa Filipa dobrá natívna reklama

· komu každému by Filip odporučil, že by sa mal zaoberať natívnou reklamou

· ako Strossle vyberá média, s ktorými spolupracuje

Viac k príkladom, ktoré Filip uvádza v podcaste, nájdete tu:

· Video s Nesrovnalom 

· Rozhovor s Pellegrinim v Slovenke

Filip na záver odporúča, že v súvislosti s content marketingom treba robiť evergreenový obsah. To znamená taký, ktorý nie je aktuálny len teraz, ani len tento mesiac. Vytvoriť tzv. hero content a každý rok ho distribuovať.