Tony Dúbravec je známym marketérom, ktorého doménou sú sociálne siete.

Agentúra, alebo korporát? Jedno aj druhé má svoje výhody, ale aj nevýhody. Tony nám v podcaste rozpráva o tom, aký je rozdiel medzi týmito 2 svetmi. V podcaste sa s Tonym rozprávame aj o téme influencer marketingu

Prečítajte si 5 top myšlienok z podcastu a navnaďte sa na podcast 😉

  1. Spolupráce s influencermi by mali mať podobu dlhodobejších spoluprác, alebo ambasádorstva – niečo, čo je naozaj uveriteľné a dôveryhodné.
  2. Spolupráca s influencermi môže byť pre firmy tou správnou cestou, ak si dajú na tom záležať. Problém je to, že vo firmách sa ľudia pozerajú na to, koľko má influencer followerov, aký má reach a tam končia ich vedomosti o tom, čo by si mali všímať. Mali by si všímať hodnoty influencerov, vyberať si ľudí, ktorí majú málo spoluprác. 
  3. Najzásadnejší rozdiel medzi agentúrnym a klientskym svetom je ten, že v korporáte sú ľudia oveľa bližšie k rozhodovaniu a je to menej stresujúce. Na druhej v agentúre  je to viac kreatívne a je tam väčšia možnosť sa učiť.
  4. Je veľmi dôležité, aby agentúra bola otvorená, priamočiara a dávala klientovi feedback a správala sa ako konzultant a nie dodávateľ. 
  5. Na zákazníka sa často zabúda – či u klienta alebo v agentúre. Marketing je o zákazníkovi, a ten má byť v centre diania. Vypočujte si podcast Zákazník v centre pozornosti, v ktorom sme sa rozprávali na túto tému.

Tony nám na záver odovzdáva svoju radu:

Buďte oveľa flexibilnejší, pripravte sa na to, že nebudete žiť v blahobyte celý život a že ecommerce je niečo, čomu treba venovať pozornosť. Treba si nájsť čo najkratšiu cestu k zákazníkovi a pozerať sa aj na to, čo chcú oni. A samozrejme aj sa vzdelávať, napríklad aj cez naše podcasty. 🙂