Radoslav Augustín vedie fullservisovú marketingovú agentúru 8P a zároveň je spolutvorcom eventu Kaufland Detský festival spolu s Petrom Pukalovičom. V podcaste sa rozprávame práve o tomto evente a o tom, ako sa im ho podarilo úspešne preniesť z offline do online prostredia.

V období, keď mnoho firiem hromadne rušilo kvôli pandémií svoje udalosti a všetky offline aktivity, Detský festival sa to rozhodol otočiť vo svoj prospech. Zorganizoval niekoľko online eventov, pričom najdlhší trval takmer 12 hodín. Ako sa im to podarilo sa dozviete v podcaste. My sme vybrali zaujímavé myšlienky, o ktoré sa s nami Radoslav podelil.

  1. Našim cieľom od začiatku bolo priniesť deťom a rodičom niečo viac, ako len plytkú zábavu. Pódium a interpreti sú len lákadlom na to, aby sme im ponúkli viac – zdravie, šport, vzdelanie, vzťah k čistote, hygiene a ďalším aktivitám, ktoré sú určené na ich rozvoj.
  2. Zo začiatku nemali generálneho partnera. Tým, že sa podujatie skvelo vyvíjalo, potrebovali niekoho, kto bude dávať zážitky a príbehy deťom zadarmo spolu s nimi. Najprv bol ich partnerom Telekom a v súčasnosti spolupracujú aj s Kauflandom. Bolo to ich strategické rozhodnutie, ktoré im otvorilo dvere v mnohých veciach.
  3. Cieľovou skupinou nie sú len deti, ale aj dospelí. Celý program sa snažia rozložiť tak, aby bol pre všetky generácie. Majú umelcov pre najmenšie deti, staršie deti, teenagerov, dospelých, ale aj pre dôchodcov.
  4. Radoslav hovorí, že začiatky pandémie boli náročné, no povedali si, že keď nemôžu prísť deti za nimi, tak príde Detský festival za deťmi. Nieslo sa to v claime „letíme k vám domov“. Maskota Zaja Turba dali vo vizuále do lietadla, ktoré ťahalo za sebou tento claim.
  5. Prechod do online prostredia si vyžadoval niekoľko zmien, medzi ktorými bola aj zmena obsadenia. Brigádnikov a animátorov museli vymeniť za štáb. Spojili sa s ľuďmi, ktorí nakrúcajú eventy, oslovili zvukárov, filmárov a našli si vhodný priestor. Množstvo vecí však museli zvládnuť aj vo vlastnej réžií.

Radoslav hovorí, že človek dokáže urobiť veci veľmi rýchlo, aj tie nemožné. Mali by sme sa preto snažiť aj v tých nepriaznivých situáciách hľadať príležitosti, ako z toho vyťažiť maximum, aj keď to nie je vždy jednoduché.

Na záver nám Radoslav odkazuje: „Buďte odvážni a nebojte sa uletieť.“