Lucia Sládečková je známou vizážistkou, ktorú na Slovensku poznáme pod prezývkou Lucid. V podcaste sa rozprávame o jej značke a osobnosti. Lucid robí vizáž, styling, ponúka kurzy, má vlastné produkty, ktoré predáva a popri tom je aj influencerka. Spomedzi všetkých úloh sa cíti byť najviac obchodníčkou, pretože predáva samú seba, svoje meno aj svoju značku.

Vytiahli sme najdôležitejšie myšlienky, o ktoré sa s nami Lucid v podcaste podelila.

  1. Televízia je najsilnejšie médium, ktoré Lucid pomohlo dostať sa do povedomia. Nákupnými maniačkami sa jej veľa veci otvorilo. Hovorí však, že dostať sa niekam nie je ťažké, ale udržať sa je naozaj veľmi silné a nikto si možno neuvedomuje, čo všetko za tým je.
  2. Lucid hovorí, že je rozdiel medzi tým, kto je Lucka ako osoba a kto je Lucid ako značka. Akonáhle otvorí dvere, je to Lucid. Je profesionálkou, a preto vie, čo má ľuďom odovzdať, čo pre nich chce a čo chce, aby vnímali.
  3. Lucid sa počas 9 rokov existencie svojej značky toho naučila veľa. Určite by už nezopakovala to, že by chcela byť najlepšia pre každého, snažila by sa nerobiť chyby a nehovorila by na všetko a každému áno. Postupom času sa naučila bojovať za seba, aby sa cítila dobre v tom, čo miluje.
  4. Lucid neplánuje dlhodobo, pretože všetko sa aj tak zmení, a preto plánuje veci pocitovo.
  5. Jej krédom je to, aby ženy boli ženami, čo sa prenáša aj do sloganu jej značky „Buďte sama sebou, buďte jedinečná, buďte Lucid. Krása spočíva vo vyžarovaní.“

Čo by Lucid odporučila poslucháčom?

Každý nech si robí, čo chce a ako chce. Dôležité však je, aby si ľudia neubližovali, pretože zlo plodí zlo.