Kto z nás by nepoznal Zásielkovňu – jednu z najrýchlejšie rastúcich a asi aj najrýchlejšie obľúbených značiek tisícok ľudí? Najmä v časoch, keď sa nakupovanie cez eshopy stalo každodennou realitou sa Zásielkovňa dostala do povedomia širokej skupiny zákazníkov. My sa však s Petrou nebudeme rozprávať ani o expanzii, ani o obchode, ani o marketingu – budeme sa rozprávať o ľuďoch 🙂 Ako sa robí HR v technologicko-logistickej spoločnosti? Môže vzniknúť zamestnávateľský lovebrand aj tomto (možno na prvý pohľad nie úplne sexy) segmente? Ako v Zásielkovni hľadajú zamestnancov, ako s nimi komunikujú, majú súčasní zamestnanci chuť volať do firmy svojich priateľov a ako sa podarilo, že na jednom depe pracujú už roky ľudia z dvoch dedín? A aká je budúcnosť HR nielen z pohľadu inovácií, procesov a CSR aktivít? Prajem vám príjemné a inšpiratívne počúvanie 🙂