Epizódy
O štvrtej padla
Jakub Žilinčan je viceprezident globálneho marketingu v Berlin Brands Group. BBG je raketovo rastúca firma s vyše 1000 zamestnancami a…
Jakub Žilinčan je viceprezident globálneho marketingu v Berlin Brands Group. BBG je raketovo rastúca firma s vyše 1000 zamestnancami a…
Ako tvoriť neobyčajný obsah
Veľa ľudí si myslí, že tvoriť obsah je jednoduché. Málokto vie vytvoriť naozaj neobyčajný obsah. Je obsah stále prevažne text,…
Veľa ľudí si myslí, že tvoriť obsah je jednoduché. Málokto vie vytvoriť naozaj neobyčajný obsah. Je obsah stále prevažne text,…
Žltá, modrá alebo červená
BILLA je žltá, Kaufland červený a LIDL je žlto-modro-červený. Ako sa môžu od seba odlíšiť notoricky známe značky maloobchodných reťazcov?…
BILLA je žltá, Kaufland červený a LIDL je žlto-modro-červený. Ako sa môžu od seba odlíšiť notoricky známe značky maloobchodných reťazcov?…
Ihla v kope sena
Niektoré značky komunikujú na celú populáciu, iné na pár desiatok či stoviek ľudí v krajine. S Romanom Ševecom zo slovenskej…
Niektoré značky komunikujú na celú populáciu, iné na pár desiatok či stoviek ľudí v krajine. S Romanom Ševecom zo slovenskej…
Robot z Ukrajiny
Dá sa vôbec robiť v marketingu a nepoznať dokonale miestny jazyk a reálie? Potrebuje cudzinec pôsobiaci v oblasti marketingu vedľa…
Dá sa vôbec robiť v marketingu a nepoznať dokonale miestny jazyk a reálie? Potrebuje cudzinec pôsobiaci v oblasti marketingu vedľa…
Na voľnej nohe s mojitom v ruke
Šárka Jakubcová má skúsenosti z práce v marketingovej agentúre, ale aj ako freelancerka. Posledné 2 roky poskytuje konzultácie v oblasti…
Šárka Jakubcová má skúsenosti z práce v marketingovej agentúre, ale aj ako freelancerka. Posledné 2 roky poskytuje konzultácie v oblasti…
Pod stromčekom v Lidl svetri
Employer branding a HR marketing má Veronika Bátorová z Lidl Slovensko v malíčku. Dozviete sa, na čom stojí stratégia budovania…
Employer branding a HR marketing má Veronika Bátorová z Lidl Slovensko v malíčku. Dozviete sa, na čom stojí stratégia budovania…
Marketér v ženskom rode
Aj vás hnevá, keď ženy používajú názov pracovnej pozície v mužskom rode? Napríklad marketér, stratég alebo konzultant? Monika Farkašová sa…
Aj vás hnevá, keď ženy používajú názov pracovnej pozície v mužskom rode? Napríklad marketér, stratég alebo konzultant? Monika Farkašová sa…
Dvakrát meraj a raz rež
Ako dlho trvá, kým sa rozhodneme, že zmeníme svoje správanie? S Petrom Brezanim z barefootovej značky Be Lenka sme sa…
Ako dlho trvá, kým sa rozhodneme, že zmeníme svoje správanie? S Petrom Brezanim z barefootovej značky Be Lenka sme sa…
Marketing k obedu - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Basta digital. Vypočujte si Marketing k obedu - 30 stráviteľných minút o marketingu od marketingovej agentúry Basta digital.
Marketing k obedu je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Money, Index, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.