Epizódy

Banka kraľujúca organike
Ako sa v banke vyhodnocuje, či organická návštevnosť rastie? Môže z organickej návštevnosti prísť aj reálny biznis pre banku? Aké…
Ako sa v banke vyhodnocuje, či organická návštevnosť rastie? Môže z organickej návštevnosti prísť aj reálny biznis pre banku? Aké…

Ako firmy platia faktúry v dobe pandémie
Ako sa zmenila platobná disciplína firiem v dobe pandémie? Platia firmy pred dátumom splatnosti, v deň splatnosti alebo po ňom?…
Ako sa zmenila platobná disciplína firiem v dobe pandémie? Platia firmy pred dátumom splatnosti, v deň splatnosti alebo po ňom?…

Obsahový marketing pre poisťovňu
Na čo je zdravotnej poisťovni obsahový marketing? Aké ciele pomáha Dôvere napĺňať obsah v porovnaní s inými kanálmi? Aké sú…
Na čo je zdravotnej poisťovni obsahový marketing? Aké ciele pomáha Dôvere napĺňať obsah v porovnaní s inými kanálmi? Aké sú…

Predaj áut v dobe pandémie
Ako sa zmenil predaj áut v dobe pandémie? Kupujú ľudia v tejto neistej dobe skôr jazdenky alebo nové autá? Kedy…
Ako sa zmenil predaj áut v dobe pandémie? Kupujú ľudia v tejto neistej dobe skôr jazdenky alebo nové autá? Kedy…

Ako na B2B marketing v praxi?
Ako vyzerá online marketing v službách B2B firmy? Ako získavať online obchodné príležitosti a obsah využiteľný pre marketing? O skúsenostiach s…
Ako vyzerá online marketing v službách B2B firmy? Ako získavať online obchodné príležitosti a obsah využiteľný pre marketing? O skúsenostiach s…

Ako na obsahový marketing?
Filip už niekoľko rokov každý deň tvorí a zverejňuje obsah cielený na marketingovú komunitu. Koľko ho to stojí času a…
Filip už niekoľko rokov každý deň tvorí a zverejňuje obsah cielený na marketingovú komunitu. Koľko ho to stojí času a…

Prečo vám chcú marketéri skenovať mozog?
Veľkí svetoví zadávatelia reklamy bežne používajú neuromarketing. Tvoria a testujú reklamy s využitím prístrojov, ktoré sledujú aktivitu v mozgu. Kto…
Veľkí svetoví zadávatelia reklamy bežne používajú neuromarketing. Tvoria a testujú reklamy s využitím prístrojov, ktoré sledujú aktivitu v mozgu. Kto…

Majú význam kurzy digitálneho marketingu?
Marketéri majú šancu vzdelávať sa v digitálnom marketingu na rôznych kurzoch od odborných asociácií, agentúr či médií. Sú tieto vzdelávacie…
Marketéri majú šancu vzdelávať sa v digitálnom marketingu na rôznych kurzoch od odborných asociácií, agentúr či médií. Sú tieto vzdelávacie…

Prečo sú tendre trápenie?
Dá sa marketing tendrovať efektívne? Aké najčastejšie problémy vnímajú agentúry v slovenských tendroch? Je veľa tendrov nefér? Hosťami Andreja Salnera…
Dá sa marketing tendrovať efektívne? Aké najčastejšie problémy vnímajú agentúry v slovenských tendroch? Je veľa tendrov nefér? Hosťami Andreja Salnera…
Marketing k obedu - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Basta digital. Vypočujte si Marketing k obedu - 30 stráviteľných minút o marketingu od marketingovej agentúry Basta digital.
Marketing k obedu je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, Forbes Espresso on Air, Forbes 30 pod 30, PREČO PRÁVE ONI?.