Epizódy
Dobrý trh – zo susedstva do digitálu?
DOBRÝ TRH je prototypom živého susedského podujatia. Ako sa vysporiadajú organizátorky s tým, že sa teraz nedá zorganizovať naživo? Andrej…
DOBRÝ TRH je prototypom živého susedského podujatia. Ako sa vysporiadajú organizátorky s tým, že sa teraz nedá zorganizovať naživo? Andrej…
8. online diskusia: Marketing ovplyvnený pandémiou
V poslednej epizóde o marketingu v čase krízy vám Stanislava Púčková a Peter Sklenář z agentúry 2muse porozprávajú, ako sa…
V poslednej epizóde o marketingu v čase krízy vám Stanislava Púčková a Peter Sklenář z agentúry 2muse porozprávajú, ako sa…
7. online diskusia: Marketing ovplyvnený pandémiou
V najnovšej epizóde o marketingu v čase krízy vám odborník na videoreklamu a online marketing, Ondřej Sláma z českej Alzy…
V najnovšej epizóde o marketingu v čase krízy vám odborník na videoreklamu a online marketing, Ondřej Sláma z českej Alzy…
6. online diskusia: Marketing ovplyvnený pandémiou
Samo Ondrišák z ui42 porozpráva o transformácii offline biznisov do online. Zapojí sa aj Jakub Gombár z agentúry Invelity, ktorý…
Samo Ondrišák z ui42 porozpráva o transformácii offline biznisov do online. Zapojí sa aj Jakub Gombár z agentúry Invelity, ktorý…
5. online diskusia: Marketing ovplyvnený pandémiou
Stanka Púčková a Peter Sklenář z prieskumnej agentúry 2muse sa pripoja s úplne čerstvými dátami o spotrebiteľskom pulze počas pandémie….
Stanka Púčková a Peter Sklenář z prieskumnej agentúry 2muse sa pripoja s úplne čerstvými dátami o spotrebiteľskom pulze počas pandémie….
4. online diskusia: Marketing ovplyvnený pandémiou
Európska osobnosť roka v oblasti vyhľadávania v 2019 a CEO nemeckej výkonnostnej agentúry Peak Ace AG, Bastian Grimm, vám porozpráva…
Európska osobnosť roka v oblasti vyhľadávania v 2019 a CEO nemeckej výkonnostnej agentúry Peak Ace AG, Bastian Grimm, vám porozpráva…
3. online diskusia: Marketing ovplyvnený pandémiou
V dnešnej diskusii vám taliansky performance marketér Gianpaolo Lorusso, organizátor Adworld Experience Bologna, najväčšej PPC konferencie, porozpráva o skúsenostiach talianskych…
V dnešnej diskusii vám taliansky performance marketér Gianpaolo Lorusso, organizátor Adworld Experience Bologna, najväčšej PPC konferencie, porozpráva o skúsenostiach talianskych…
Marketing k obedu - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Basta digital. Vypočujte si Marketing k obedu - 30 stráviteľných minút o marketingu od marketingovej agentúry Basta digital.
Marketing k obedu je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Inteligentné Investovanie, Michal Truban Podcast, Index, Forbes Espresso on Air.