Epizódy
Ako nezaspať na vavrínoch
Konferencie, webináre, newslettre, blogy, články, podcasty, Twitter či LinkedIn… Vo svete marketingu nie je núdza o zdroje pre nové vedomosti…
Konferencie, webináre, newslettre, blogy, články, podcasty, Twitter či LinkedIn… Vo svete marketingu nie je núdza o zdroje pre nové vedomosti…
Ako vieš, že Tvoj nápad bude fungovať?
Ako vznikajú nápady na tie najlepšie reklamy? Kde berú kreatívci inširáciu? Ako vedia, že ich nápad bude na ľudí fungovať?…
Ako vznikajú nápady na tie najlepšie reklamy? Kde berú kreatívci inširáciu? Ako vedia, že ich nápad bude na ľudí fungovať?…
Drak v porceláne
Mali by sa značky vyjadrovať k spoločenským a politickým témam ako napríklad vojna na Ukrajine, rodová rovnosť, postavenie sexuálnych menšín…
Mali by sa značky vyjadrovať k spoločenským a politickým témam ako napríklad vojna na Ukrajine, rodová rovnosť, postavenie sexuálnych menšín…
Ako sa učí marketing
Prečo veľa úspešných ľudí z marketingu nemá formálne marketingové vzdelanie? Existuje marketingové minimum, ktoré by mal ovládať každý? Ako sa…
Prečo veľa úspešných ľudí z marketingu nemá formálne marketingové vzdelanie? Existuje marketingové minimum, ktoré by mal ovládať každý? Ako sa…
Čo sa hodí na firemné socky
Je dobré dávať na socky ako Facebook, Instagram, TikTok či LinkedIn všade rovnaký obsah? Oplatí sa tvoriť príspevky a nepromovať…
Je dobré dávať na socky ako Facebook, Instagram, TikTok či LinkedIn všade rovnaký obsah? Oplatí sa tvoriť príspevky a nepromovať…
Ahááá momenty v predaji
Andrej Salner a Ján Laurenčík rozobrali všetky tie momenty, keď si povedali “ahááá, tak takto to funguje…” pri predaji služieb…
Andrej Salner a Ján Laurenčík rozobrali všetky tie momenty, keď si povedali “ahááá, tak takto to funguje…” pri predaji služieb…
Tlačenka s pretlakom
Roboty je veľa a ľudí málo. Neplatí to asi všade, ale vo svete marketingu a reklamy dnes áno. Čo treba…
Roboty je veľa a ľudí málo. Neplatí to asi všade, ale vo svete marketingu a reklamy dnes áno. Čo treba…
Ak to bude bolieť, kričte
“Nebude to bolieť.” “Budete mať pekný úsmev!”. Ako marketingovo komunikujú značky ponúkajúce služby, ktoré sa nám spájajú s bolesťou alebo…
“Nebude to bolieť.” “Budete mať pekný úsmev!”. Ako marketingovo komunikujú značky ponúkajúce služby, ktoré sa nám spájajú s bolesťou alebo…
Žeriem Tvoje texty
Viete, kedy je webový text dobrý? Aké najčastejšie chyby robíme pri tvorbe textov pre web? O tom sme sa rozprávali…
Viete, kedy je webový text dobrý? Aké najčastejšie chyby robíme pri tvorbe textov pre web? O tom sme sa rozprávali…
Marketing k obedu - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Basta digital. Vypočujte si Marketing k obedu - 30 stráviteľných minút o marketingu od marketingovej agentúry Basta digital.
Marketing k obedu je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Sedem rokov v debete, Marketingová päťminútovka, Ekonómia ľudskou rečou, Inteligentné Investovanie, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš.