Epizódy
Žltá, modrá alebo červená
BILLA je žltá, Kaufland červený a LIDL je žlto-modro-červený. Ako sa môžu od seba odlíšiť notoricky známe značky maloobchodných reťazcov?…
BILLA je žltá, Kaufland červený a LIDL je žlto-modro-červený. Ako sa môžu od seba odlíšiť notoricky známe značky maloobchodných reťazcov?…
Ihla v kope sena
Niektoré značky komunikujú na celú populáciu, iné na pár desiatok či stoviek ľudí v krajine. S Romanom Ševecom zo slovenskej…
Niektoré značky komunikujú na celú populáciu, iné na pár desiatok či stoviek ľudí v krajine. S Romanom Ševecom zo slovenskej…
Robot z Ukrajiny
Dá sa vôbec robiť v marketingu a nepoznať dokonale miestny jazyk a reálie? Potrebuje cudzinec pôsobiaci v oblasti marketingu vedľa…
Dá sa vôbec robiť v marketingu a nepoznať dokonale miestny jazyk a reálie? Potrebuje cudzinec pôsobiaci v oblasti marketingu vedľa…
Na voľnej nohe s mojitom v ruke
Šárka Jakubcová má skúsenosti z práce v marketingovej agentúre, ale aj ako freelancerka. Posledné 2 roky poskytuje konzultácie v oblasti…
Šárka Jakubcová má skúsenosti z práce v marketingovej agentúre, ale aj ako freelancerka. Posledné 2 roky poskytuje konzultácie v oblasti…
Pod stromčekom v Lidl svetri
Employer branding a HR marketing má Veronika Bátorová z Lidl Slovensko v malíčku. Dozviete sa, na čom stojí stratégia budovania…
Employer branding a HR marketing má Veronika Bátorová z Lidl Slovensko v malíčku. Dozviete sa, na čom stojí stratégia budovania…
Marketér v ženskom rode
Aj vás hnevá, keď ženy používajú názov pracovnej pozície v mužskom rode? Napríklad marketér, stratég alebo konzultant? Monika Farkašová sa…
Aj vás hnevá, keď ženy používajú názov pracovnej pozície v mužskom rode? Napríklad marketér, stratég alebo konzultant? Monika Farkašová sa…
Dvakrát meraj a raz rež
Ako dlho trvá, kým sa rozhodneme, že zmeníme svoje správanie? S Petrom Brezanim z barefootovej značky Be Lenka sme sa…
Ako dlho trvá, kým sa rozhodneme, že zmeníme svoje správanie? S Petrom Brezanim z barefootovej značky Be Lenka sme sa…
Naozajstná MBA
Martina Sokolíková je naozajstná MBA. Prečo? Tento cenený titul získala po štúdiu v Oxforde. Zistite, kedy je pre vás titul…
Martina Sokolíková je naozajstná MBA. Prečo? Tento cenený titul získala po štúdiu v Oxforde. Zistite, kedy je pre vás titul…
Načas a v budgete
Na tých najhorších veciach, ktoré môže account manažérka alebo manažér urobiť v mene agentúry, sme sa zhodli, akí majú byť…
Na tých najhorších veciach, ktoré môže account manažérka alebo manažér urobiť v mene agentúry, sme sa zhodli, akí majú byť…
Marketing k obedu - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Basta digital. Vypočujte si Marketing k obedu - 30 stráviteľných minút o marketingu od marketingovej agentúry Basta digital.
Marketing k obedu je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Index, Michal Truban Podcast, Inteligentné Investovanie, Na rovinu o podnikaní.