Epizódy

Tlačenka s pretlakom
Roboty je veľa a ľudí málo. Neplatí to asi všade, ale vo svete marketingu a reklamy dnes áno. Čo treba…
Roboty je veľa a ľudí málo. Neplatí to asi všade, ale vo svete marketingu a reklamy dnes áno. Čo treba…

Ak to bude bolieť, kričte
“Nebude to bolieť.” “Budete mať pekný úsmev!”. Ako marketingovo komunikujú značky ponúkajúce služby, ktoré sa nám spájajú s bolesťou alebo…
“Nebude to bolieť.” “Budete mať pekný úsmev!”. Ako marketingovo komunikujú značky ponúkajúce služby, ktoré sa nám spájajú s bolesťou alebo…

Žeriem Tvoje texty
Viete, kedy je webový text dobrý? Aké najčastejšie chyby robíme pri tvorbe textov pre web? O tom sme sa rozprávali…
Viete, kedy je webový text dobrý? Aké najčastejšie chyby robíme pri tvorbe textov pre web? O tom sme sa rozprávali…

PM alebo AM?
Dokážu account manažérka alebo manažér uspokojivo riadiť projekty a zároveň na úrovni komunikovať s klientom a budovať si s klientom…
Dokážu account manažérka alebo manažér uspokojivo riadiť projekty a zároveň na úrovni komunikovať s klientom a budovať si s klientom…

O štvrtej padla
Jakub Žilinčan je viceprezident globálneho marketingu v Berlin Brands Group. BBG je raketovo rastúca firma s vyše 1000 zamestnancami a…
Jakub Žilinčan je viceprezident globálneho marketingu v Berlin Brands Group. BBG je raketovo rastúca firma s vyše 1000 zamestnancami a…

Ako tvoriť neobyčajný obsah
Veľa ľudí si myslí, že tvoriť obsah je jednoduché. Málokto vie vytvoriť naozaj neobyčajný obsah. Je obsah stále prevažne text,…
Veľa ľudí si myslí, že tvoriť obsah je jednoduché. Málokto vie vytvoriť naozaj neobyčajný obsah. Je obsah stále prevažne text,…

Žltá, modrá alebo červená
BILLA je žltá, Kaufland červený a LIDL je žlto-modro-červený. Ako sa môžu od seba odlíšiť notoricky známe značky maloobchodných reťazcov?…
BILLA je žltá, Kaufland červený a LIDL je žlto-modro-červený. Ako sa môžu od seba odlíšiť notoricky známe značky maloobchodných reťazcov?…

Ihla v kope sena
Niektoré značky komunikujú na celú populáciu, iné na pár desiatok či stoviek ľudí v krajine. S Romanom Ševecom zo slovenskej…
Niektoré značky komunikujú na celú populáciu, iné na pár desiatok či stoviek ľudí v krajine. S Romanom Ševecom zo slovenskej…

Robot z Ukrajiny
Dá sa vôbec robiť v marketingu a nepoznať dokonale miestny jazyk a reálie? Potrebuje cudzinec pôsobiaci v oblasti marketingu vedľa…
Dá sa vôbec robiť v marketingu a nepoznať dokonale miestny jazyk a reálie? Potrebuje cudzinec pôsobiaci v oblasti marketingu vedľa…
Marketing k obedu - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Basta digital. Vypočujte si Marketing k obedu - 30 stráviteľných minút o marketingu od marketingovej agentúry Basta digital.
Marketing k obedu je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Index, Influencer marketing od a po zet, Inteligentné Investovanie, Forbes Espresso on Air, Ekonómia ľudskou rečou.