Epizódy

Techniky na získavanie nápadov
Ako nájsť ten správny nápad? Iba tak, že ich vygenerujete niekoľko, pretože ten prvý nápad nikdy nemôže byť dobrý. Vzniká…
Ako nájsť ten správny nápad? Iba tak, že ich vygenerujete niekoľko, pretože ten prvý nápad nikdy nemôže byť dobrý. Vzniká…

Ako vytvoriť kreatívnu kampaň
V štyroch krokoch si povieme, ako sa správne pozerať na tvorbu kreatívnej kampane. Zároveň si to aj prakticky načrtneme na…
V štyroch krokoch si povieme, ako sa správne pozerať na tvorbu kreatívnej kampane. Zároveň si to aj prakticky načrtneme na…

Prečo je kreatíva v marketingu dôležitá
Vedeli ste, že David Ogilvy a Einstein majú niečo spoločné? Práve v dnešnej dobe je mimoriadne dôležité pristupovať k tvorbe…
Vedeli ste, že David Ogilvy a Einstein majú niečo spoločné? Práve v dnešnej dobe je mimoriadne dôležité pristupovať k tvorbe…

Ako vytvoriť príbeh značky
Dobre navrhnutý príbeh značky vás odlišuje od konkurencie, buduje dôveru a podporuje predaj. Musí byť autentický, jasný a konzistentný naprieč…
Dobre navrhnutý príbeh značky vás odlišuje od konkurencie, buduje dôveru a podporuje predaj. Musí byť autentický, jasný a konzistentný naprieč…

Emócia – superpower marketingu
Vedeli ste, že práve emócie dokážu spôsobiť to, že ľudia si vašu značku zapamätajú? Práve kampane s emocionálnym obsahom majú…
Vedeli ste, že práve emócie dokážu spôsobiť to, že ľudia si vašu značku zapamätajú? Práve kampane s emocionálnym obsahom majú…

Buďte ako avokádo
Vedeli ste, že o avokádo neprejavil nikto žiaden záujem takmer 90 rokov, kým mu neurobili poriadnu marketingovú komunikáciu? A zrazu…
Vedeli ste, že o avokádo neprejavil nikto žiaden záujem takmer 90 rokov, kým mu neurobili poriadnu marketingovú komunikáciu? A zrazu…

Cieľová skupina
Ako nájsť tú správnu cieľovku? Položte si niekoľko otázok a veľmi dôkladne si na ne zodpovedajte, pretože ak nemáte zadefinovanú…
Ako nájsť tú správnu cieľovku? Položte si niekoľko otázok a veľmi dôkladne si na ne zodpovedajte, pretože ak nemáte zadefinovanú…

5 marketingových mýtov
Poznáte marketingové mýty? Dám vám nápovedu: Mojím zázkazníkom je každý. Ak chcete vedieť, ktorých päť patrí medzi tie najpopulárnejšie, vypočujte…
Poznáte marketingové mýty? Dám vám nápovedu: Mojím zázkazníkom je každý. Ak chcete vedieť, ktorých päť patrí medzi tie najpopulárnejšie, vypočujte…

Employer branding
Značka zamestnávateľa alebo employer branding – čo to vlastne je a prečo sa oplatí na ňom pracovať? Čo patrí medzi…
Značka zamestnávateľa alebo employer branding – čo to vlastne je a prečo sa oplatí na ňom pracovať? Čo patrí medzi…
Marketingová päťminútovka - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí skpodcasty.sk. Podcast o rôznych tipoch a zaujimavostiach zo sveta marketingu, vďaka ktorým vaša značka vynikne, a zároveň jediná päťminútovka, v ktorej sa vedomosti netestujú, ale získavajú. Moderuje Andrea Liszkai.
Marketingová päťminútovka je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, Ekonómia ľudskou rečou, PREČO PRÁVE ONI?, Index, LinkedIn kolotočári.